رئیس کمیسیون شورایاری شورای شهر قزوین گفت: با توجه به اینکه ارائه خدمات مطلوب به معلولان و جانبازان از وظایف اصلی شورای شهر است قزوین به ناوگان ویژه حمل‌ و نقل جانبازان و معلولان تجهیز می‌شود.
کد خبر: ۴۳۹۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰ 12 June 2017
محمدرضا صدیقی در جلسه امروز شورای شهر قزوین اظهار داشت: رسیدگی به جانبازان و معلولان و ارائه خدمات مطلوب به آنها از اولویت‌های اصلی شهرداری و شورای شهر قزوین است.

وی افزود: بنابراین در این راستا باید اقدامات مناسب انجام شود و مبلمان شهری نیز متناسب با جانبازان و معلولان طراحی و تغییر کند که تحقق این مهم نیازمند همکاری ویژه سایر دستگاه‌های اجرایی مرتبط است.

عضو شورای شهر قزوین با بیان اینکه اجرای طرح‌های مربوط به جانبازان و معلولان نیازمند اعتبارات است عنوان کرد: در حال حاضر برای تردد معلولان و جانبازان و نابینایان سه میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است که در بخش حمل‌ونقل هزینه خواهد شد.

صدیقی تصریح کرد: همچنین یک دستگاه ون ویژه تردد جانبازان، معلولان و نابینایان نیز تهیه شده که در اختیار آنها قرار می‌گیرد و با توجه به مصوبه شورای شهر دو دستگاه مینی بوس مخصوص تردد جانبازان و معلولان نیز به شکل ویژه در اختیار این قشر قرار می‌گیرد.

رئیس کمیسیون شورایاری شورای اسلامی شهرقزوین با بیان اینکه پیاده‌روهای شهر و پارک‌ها نیز باید برای این قشر از جامعه طراحی شود تا آنها نیز بتوانند از امکانات استفاده کنند گفت: شهرداری قزوین در این زمینه اقدامات مناسبی انجام داده است ولی بیش از پیش باید روی این موضوع کار کرد.

وی مناسب‌سازی محیط ادارات و معابر عمومی برای این قشر را نیز مهم دانست و خاطرنشان کرد: معابر سطح شهر باید جهت تسهیل در تردد جانبازان که با محدودیت جسمی حرکتی روبه‌رو هستند مناسب سازی شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار