استاندار قزوین با صدور پیامی شهادت جوان رشید اسلام "فرشاد رمزی" به دست اشرار مسلح و کوردل را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۵۳۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷ 04 July 2017
به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، در پیام فریدون همتی استاندار قزوین آمده است:خبر شهادت جوان بسیجی و سرباز سرافراز اسلام شهید فرشاد رمزی که در حادثه تروریستی اشرار مسلح و کوردل اتفاق اقتاد موجب تالم و تاثر شد.

بدون تردید اینگونه حرکت های مذبوحانه و رفتارهای کودکانه تروریستی، مولود اندیشه و باور نامیمون، افراطی و انحرافی است که نشان از استیصال و فاصله عمیق این گونه افکار و رفتارهای کینه توزانه با دین مبین اسلام و آیین محمدی(ص) و علوی دارد که قطعا" محکوم به شکست و نابودی است.

ضمن پاسداشت یاد و نام همه شهدای والامقام، شهادت این سرباز سرافراز میدان جهاد که در پاسداری و حراست از کیان نظام مقدس ومرزهای میهن عزیز اسلامی به درجه رفیع شهادت و لقالله نائل شد را به محضرمقام معظم رهبری (مدظله العالی)، والدین و خانواده محترم و معزز ایشان و مردم شهید پرور استان قزوین تسلیت عرض کرده و از خداوند منان علو درجات را برای آن شهید سعید و گرانقدر مسئلت می نمایم.

مراسم تشییع شهید فرشاد رمزی امروز سه شنبه ساعت ۱۰ صبح از مقابل امامزاده اسماعیل به سمت گلزار شهدای قزوین برگزار می شود.

همچنین شام غریبان آن شهید از ساعت ۱۸ تا ۱۹.۳۰ دقیقه امروز و صباح مزار از ساعت ۷.۳۰ تا ۹ صبح روز چهارشنبه در مسجد کریم اهل بیت واقع در کوی دادگستری قزوین برگزار خواهد شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار