نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: در سفر وزیر کار و تعاون انتظار داشتیم نمایندگان تشکل های کارگری برای طرح مشکلات خود حضور یافته و دغدغه های خود را با وزیر درمیان می گذاشتند.
کد خبر: ۴۶۴۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸ 23 July 2017
سیده حمیده زرآبادی درجلسه شورای اداری که روزشنبه باحضور وزیر تعاون در استانداری قزوین برگزار شد اظهارداشت: سفر وزیر کار به استان قزوین فرصت مغتنمی است تا کارگران بتوانند دغدغه ها و مشکلات خود را با وزیر مطرح کنند اما در این سفر جای خالی کارگران احساس می شود.

وی بیان کرد:در سفرهای بعدی انتظار داریم در کنار صحبت مسئولان نمایندگان تشکل ها و کارگران و کارفرمایان هم بتوانند مسائل خود را بیان کنند تا کارگزاران نظام از نزدیک با گرفتاریهای مردم آشنا شوند.

زرآبادی تصریح کرد: استاندار قزوین در یکی دوسال گذشته موفق عمل کرده و توانسته مشکلات را تا حدودی برطرف کند اما از وزیر محترم هم انتظار داریم با توجه به جایگاه صنعتی و تولیدی استان حمایت های بیشتری در این حوزه داشته باشند.

وی گفت: قراردادهای سفید امضاء، معوقات کارگری و بیمه ای، ارائه خدمات مطلوب به افراد تحت پوشش از چالش های این بخش است که باید برای حل آن اقدام کرد.

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: ساختمان فنی و حرفه ای استان نیمه تمام است که برای تکمیل آن نیازمند کمک وزیر محترم هستیم تابتوانیم برای تقویت مهارت آموزی جوانان همت کنیم.

وی بیان کرد: بدهی بیمه ها به دانشگاه علوم پزشکی قزوین موجب شده خدمات درمانی دچار چالش جدی شود که امیدواریم در این زمینه نیز تصمیم لازم گرفته شود.

زرآبادی از مدیران بهزیستی، تامین اجتماعی، بیمه خدمات درمانی و اداره کار استان در ارائه خدمات مناسب به افراد تحت پوشش تشکر و قدردانی کرد.

در این مراسم کلید دو واحد مسکونی به خانواده های دارای دو معلول در قزوین و البرز واگذار شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار