در راستای اجرای 4 پروژه
مدیر امور مالی شهرداری قزوین گفت: 100 میلیارد تومان اوراق مشارکت برای شهرداری در اجرای چهار پروژه حاج چروک، پونک، هادی‌آباد و حکم‌آباد در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۴۹۸۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳ 24 September 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، سیدتقی مجابی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که شب گذشته در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، اظهار داشت: 100 میلیارد تومان اوراق مشارکت برای شهرداری در اجرای چهار پروژه حاج چروک، پونک، هادی‌آباد و حکم‌آباد در نظر گرفته شده است.

وی افزود: هزینه‌ای که در اجرای پروژه‌های یاد شده صورت گرفته است به عبارتی سرمایه‌گذاری شهرداری قزوین به شمار می‌آید.

معاون اداری و مالی شهرداری قزوین بیان کرد: بیش از 247 میلیارد تومان به بانک شهر بدهکار هستیم که 30 درصد این بدهی را زمین واگذار شده که باید از مبلغ فوق کم شود.

سعید پیله‌چی مدیر امور مالی شهرداری قزوین هم در ادامه جلسه یادآور شد: خالص بدهی شهرداری قزوین 460 میلیارد تومان است که ماهانه بابت آن، دو میلیارد تومان سود به بانک شهر پرداخت می‌شود.

علیرضا خزائلی معاون شهرداری قزوین هم در ادامه گفت: نام بردن این میزان بدهی در شهرداری قزوین صحیح نیست زیرا این نهاد از حسابداری نقدی استفاده می‌کند.

وی تصریح کرد: باید دارایی‌های شهرداری قزوین حساب شود سپس بدهی‌ها را از آن کم کرد تا مشخص شود این نهاد چقدر بدهکار است یا اینکه به چه میزانی بدهی دارد.

معاون شهرداری قزوین عنوان کرد: شهرداری در اجرای پروژه‌هایی همانند بادامستان و حاج چروک با توجه به اینکه اکنون ارزش ریالی آن چقدر است، اگر محاسبه شود نه تنها ضرر نکرده بلکه سود هم کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار