مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین:
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین گفت: روزانه ۴۰۰ هزار نفر از شهروندان با ناوگان عمومی اتوبوسرانی و تاکسیرانی در شهر قزوین جابجا می شوند.
کد خبر: ۴۹۸۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵ 24 September 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، محمد حسن ایرانخواه شنبه شب در جلسه شورای شهر قزوین با ارائه گزارشی از وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی اظهارداشت: سالانه بالغ بر ۵۰ میلیون نفر توسط ۲۶۰ دستگاه اتوبوس در شهر قزوین جابجا می شوند و این آمار نشان می دهد اگر ناوگان خود را تجهیز کنیم این استقبال بیشتر هم می شود.

وی بیان کرد: در شهر قزوین همچنین روزانه ۳۰۰ هزار نفر توسط یک هزار دستگاه تاکسی و ۱۰۰ هزار نفر با ۲۶۰ دستگاه اتوبوس شهری جابجا می شوند و بعد از تهران شاید دومین شهری هستیم که بیشترین تردد در آن با ناوگان عمومی صورت می گیرد.

۱۲ هزاردانش آموز توسط سرویس های مدارس جابجا می شوند  

ایرانخواه یادآورشد: با ساماندهی انجام شده تاکنون ۴۰۰ دستگاه مینی بوس برای جابجایی هشت هزار دانش آموز و ۱۰۰۰ دستگاه تاکسی برای جابجایی ۴ هزار دانش آموز ساماندهی و پیش بینی شده و ۴ هزار نفر هم با تاکسی به مدرسه خواهند رفت.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین تصریح کرد: اجرای طرح بی آر تی در شهر قزوین از امور ضروری است که از شورا و سرپرست شهرداری انتظار داریم این موضوع را با جدیت پیگیری کنند تا کار عملیاتی شود.

وی اضافه کرد: بستر لازم برای اجرای طرح بی آر تی مهیا شده و از شورا درخواست می شود برای خرید ۲۵ دستگاه اتوبوس ویژه طرح موافقت کنند تا نیاز خود را تامین کنیم.

ایرانخواه اظهارداشت: در اجرای این طرح از بسیاری از شهرها عقب هستیم و باید بسرعت آن را عملیاتی کنیم تا بتوانیم به افزایش تقاضای سفر پاسخ مثبت دهیم.

وی اضافه کرد: با صراحت باید گفت در زمینه جابجایی با ناوگان حمل و نقل عمومی مردم قزوین در فشار هستند و باید برای رفاه آنها اقدام کنیم و مشکلات اجرایی را هم متحمل شویم تا در آینده با مشکلات ترافیکی بیشتری مواجه نشویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار