نامه یک جوان به استاندار کهگیلویه و بویراحمد
اشتغالی که بر مبنای , اقبال , صاحب و آشنا به صلاحیت برسد و ترازوی عدالت حق و حقیقت را نشان ندهد , باید هم شاهد ناهنجاریهای اجتماعی , فردی در یک جامعه باشیم .
کد خبر: ۵۰۲۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵ 02 October 2017
آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
عاقبت اشتغالی که بر مبنای , اقبال , صاحب و آشنا به صلاحیت برسد!
بسمی تعالی

جناب دکتر علی محمد احمدی
استاندار محترم استان کهگلویه وبویراحمد

با سلام و احترام ;

این قلم گریزی به مسائل روبه رشد یک جامعه بومی و ایلیاتی می زند , که از نگاه یک جوان تفسیر می شود .

جناب دکتر احمدی ; بی تردید هدف و تصمیم حضرتعالی بعنوان سکاندار اجرایی این استان عبور از مشکلات معضلات و اشکالاتیست که موتور توسعه استان را درگیر کرده است , و فراهم آوردن بستری لازم برای سوار شدن بر روی ریل توسعه و پیشرفت همگانی استان در این دوره پیش رو.....

ولی,, سیاستهای عده ای از مسؤلین در دایره مسؤلیتی و مدیریتی خود احوال جوانان این جامعه را آمیخته در مسائل ضد اجتماعی کرده اند.
خیلی نگران کننده است که چهره عقلانیت یک جامعه بسوی امورات نامعقول و ناشایست کشیده شود , و فضای موجود بوی از تک جا زدن بدهد و گام های بلند به گوشه نشستن های بی حاصل شوریده شود .

مادامی که شکل منطق و قانون از مسیر کردار مدیران به چهار چوب انحصار طلبی آنان کشیده شود و طعم سوار شدن بر کرسی یک جایگاه به دهن چیره دستانشان خوش بیاید , جوانان ما هم باید شاهد کاسبی غارتگران بیت المال شوند .

اگر فضای برای نمایش توانایی و خلاقیت جوانان نباشد و قوم گرایی و قوم دوستی به القاع شایسته سالاری منجر بشود ، باید هم ظرفیت های باالقوه استان تحت تأثیر مسائل جانبی و انحرافی قرار گیرد , و اینجاست که چرخ دنده های توسعه استان از کار خواهد افتاد.

حال با کدام قول متعهد به امورات دولت شوند , و از دولت انتظار اشتغال داشته باشند! ولی متأسفانه کار بجای رسیده که با قدرت مدار انحصار طلب ها , منفعت طلب ها , خود خواه ها آرام آرام شکل نگاه عامه مردم به دولت نگاه بی عدالتی خواهد شد.

جناب دکتر احمدی ; منشأ فساد دریک جامعه معضلی بنام بیکاریست , که راه خطا را به جوانان می آموزد , تا به اجبار بی قید و شرط به مسائل ناصحیح اجتماعی بپردازند . و از محور توسعه و ترقی به یک گوشه از منزلگاه کشیده شوند .

بازتاب این اصل بسیار نگران کننده است ,که جایگاه حق و تکلیف از چشم دیده نشود و تحت تأثیر عوامل زیاده خواه و ناحق ها قرار گیرد .
اشتغالی که بر مبنای , اقبال , صاحب و آشنا به صلاحیت برسد و ترازوی عدالت حق و حقیقت را نشان ندهد , باید هم شاهد ناهنجاریهای اجتماعی , فردی در یک جامعه باشیم .

تششعات اینگونه معایب در جامعه ما می تواند به بدنه دولت هم آسیب وارد کند , و حرص و طمع , حسادت , رقابت منفی را در سیستم اداری پر رنگ تر کند و سهم خواه ها حقوق مردم را لگد مال کنند و بر واقعیات چشم بپوشند.

جناب دکتر احمدی ; انتظار جوانان از حضرتعالی نه بر ساخت یک انقلاب صنعتی در استان است , بلکه برخورد قاطع با سؤ استفاده کنندگان از مقام و منصب است و مخالفت با تفکر های خود بینی و خود شیفتگی که سرنوشت بحرانی را برای جوانان رقم می زنند . برخورد با دروغ گویان و مفسدان سیستم اداری که عاملان اصلی عقب ماندگی استان در سطح ملیست. به روایت دیگر پای مفسدان سیستمی اگر کوتاه نشود , نگاه مردم به دولت پر از نفرت وکینه خواهد شد و شفاف نبودن کردار مدیران افکار عمومی را پر از ابهامات خواهد کرد.
نقش مدیران در جایگاه امانت داران ملت باید بر اساس گفتار و کردار نیک باشد , و ارزیابی همه مردم برای اشتغال باید بر مدار قانون استوار گردد تا ترازوی عدالت حکم فرمای همه امورات شود .


مهرداد نادری
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
باقری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۰
درود بر مهندس نادری واقعا عالی
صادقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۱
واقعا زیبا فرمودید
حکمتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۱
دقیقا همینطوره و این خاسته همه ماست
سجاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۱
دروووود بر شما عزیزم .
عبدالله پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۱
مهندس نادری مشکل جوانان امروز ما همین مسائل قومیتی نابود کرده احسنت
علیپور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۱
درود بر این اندیشه
صادق قدمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۱
درود بر شما. به مسئله مهم و قابل تاملی اشاره کردین.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار