مسابقات تنیس روی میز قهرمانی استان با شناخت نفرات برتر در قزوین به کار پایان داد.
کد خبر: ۵۰۸۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲ 15 October 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی استان انتخابی تیم ملی در حالی به کار خود پایان داد که ورزشکاران شرکت‌کننده در این رقابت‌ها با توانایی‌های بالای خود آمده بودند تا بتوانند با کسب عناوین برتر روند موفقیت‌آمیزی در این پیکارها داشته باشند و بتوانند با قرار گرفتن در ترکیب منتخب و نهایی استان جواز شرکت در رقابت‌های قهرمانی کشور را از آن خود کنند.

هیأت تنیس روی میز که در طول سال‌های اخیر میزبانی رقابت‌های مختلف کشوری و بین‌المللی و میزبانی از رقابت‌ها و اردوهای آماده‌سازی تیم ملی را در رده‌ سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان بر عهده داشته است، نشان داده که مسؤولان این هیأت ورزشی به دنبال این هستند تا بتوانند روند موفقیت‌های خود را در این مسابقات تداوم بخشند و نمایندگان بی‌شماری را به تیم‌های ملی تحویل دهند.

حمیدرضا طاهرخانی ورزشکار شایسته استان قزوین تنها تنیسوری بود که موفق شد سه سال گذشته با درخشش در رقابت‌های انتخابی تیم ملی راکت، این تیم را در دست بگیرد و تیم ملی را در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان همراهی کند، افتخاری که موجب شد تا سایر تنیسورهای استان این باور را در خود تقویت کنند که می‌توانند با درخشش در رقابت‌های انتخابی بخت خود را برای حضور در ترکیب نهایی تیم ملی تنیس روی میز محک بزنند.

بدون شک مسابقات تنیس روی میز قهرمانی استان با توجه به اینکه انتخابی است و نخستین مرحله از آغاز موفقیت‌های یک ورزشکار محسوب می‌شود و به نوعی ورزشکاران این فرصت را دارند که با درخشش در رقابت‌های قهرمانی کشور شانس خود را با سایر رقبای قدرتمند کشوری محک بزنند، بهترین فرصت برای ورزشکاران استان محسوب می‌شود که بتوانند در این راه موفقیت‌های خود را آغاز کنند.

رئیس هیأت تنیس روی میز استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی استان اظهار داشت: این رقابت‌ها حکم انتخابی تیم استان برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی کشور را داشت و از سطح بسیار بالایی برخوردار بود.

داوود محمدی افزود: در پایان رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی‌ استان و انتخابی تیم‌های نوجوانان و جوانان استان ایلیا جهانفر، کیارش زین‌العابدینی، محمدرضا حسین‌پور و سینا حکیما به ترتیب با قرار گرفتن در جایگاه‌های اول تا چهارم تیم استان را در رقابت‌های قهرمانی کشور همراهی می‌کنند.

وی گفت: تیم تنیس روی میز استان خود را برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی تنیس روی میز نوجوانان و جوانان کشور که 26 مهر ماه سال جاری به میزبانی قزوین برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

گفتنی است، رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی استان به میزبانی خانه تنیس روی میز مجموعه ورزشی غدیر قزوین برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار