3 تنیسور استان قزوین به اردوی منتخبان طرح ملی استعدادیابی کشور دعوت شدند.
کد خبر: ۵۰۸۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴ 15 October 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، اردوی منتخبان طرح ملی استعدادیابی کشور در حالی از بیست و ششم مهر ماه به میزبانی تهران برگزار می‌شود که سه تنیسور دختر استان هم در این اردو حضور دارند.

ثمین برگشایی، ترنم منتظری و ریحانه ابراهیمی سه تنیسوری هستند که موفق شدند جواز شرکت در اردوی آماده‌سازی منتخبین استعدادیابی کشور را را کسب کنند، اردویی که بدون شک می‌تواند در روند رو به رشد و موفقیت‌آمیز ورزشکاران این رشته ورزشی در سال‌های آتی مفید باشد.

استعدادیابی بدون شک مکانی برای رشد و پیشرفت ورزشکاران محسوب می‌شود، زیرا دراین اردو ورزشکاران زیر نظر کادر فنی و مربیان تیم ملی آموزش می‌بینند و از این حیث رفته رفته می‌توانند روند موفقیت‌های خود را شکوفا کنند.

سرمایه‌گذاری بر روی سنین پایه قطع به یقین پل رسیدن به مسیر آینده برای رشد و پیشرفت ورزشکاران در رشته‌های ورزشی است و مسؤولان هیأت های ورزشی اگر می‌خواهند در این رشته ورزشی روند موفقیت‌بخشی داشته باشند، باید بر روی سنین پایه سرمایه‌گذاری بیشتری انجام دهند.

رئیس هیأت تنیس روی میز استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به دعوت سه تنیسور استان به اردوی استعدادیابی تیم ملی اظهار داشت: ثمین برگشایی، ترنم منتظری و ریحانه ابراهیمی باید بیست و ششم مهر ماه سال جاری در این اردو شرکت کنند.

داوود محمدی افزود: اردوی استعدادیابی تنیس روی میز فرصت مناسبی برای ورزشکاران قزوینی محسوب می‌شود تا بتوانند تمرینات مناسبی را زیر نظر مربیان تیم ملی آموزش ببینند.

وی سرمایه‌گذاری بر روی سنین پایه را یکی از اهداف مهم هیأت تنیس روی میز قزوین دانست و افزود: ماه گذشته هم یاسین اصفهانی تنیسور نونهال استان بدون شکست موفق شد عنوان قهرمانی دومین دوره اردوی ملی استعدادیابی تنیس روی میز کشور در یزد را از آن خود کند.

رئیس هیأت تنیس روی میز استان قزوین اظهار امیدواری کرد که دختران تنیسور استان بتوانند در پیکارهای استعدادیابی فدراسیون تنیس روی میز عملکرد مطلوبی را از خود بر جای بگذارند و رفته رفته مراحل رشد و پیشرفت را پشت سر بگذارند.

گفتنی است، اردوی آماده‌سازی تیم ملی تنیس روی میز با شرکت 12 ملی پوش از 26 مهر ماه سال جاری به مدت پنج روز به میزبانی سالن شهید عضدی تهران برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار