عضو شورای شهر قزوین:
عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: برای ترویج فرهنگ مطالعه از مسؤولان فرهنگی استان قزوین انتظار می‌رود زمینه‌ لازم را فراهم کرده و برای توسعه فضای کتابخانه‌‌ای تدابیر درست بیاندیشند.
کد خبر: ۵۰۸۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹ 15 October 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، سیده‌منیره قوامی صبح امروز در بازدید از کتابخانه علامه رفیعی شهر قزوین با بیان اینکه برای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی باید گام‌های ارزنده‌ای برداشته شود، اظهارداشت: برای افزایش سرانه مطالعه و کتاب‌خوانی باید با همکاری تمام دستگاه‌ها اقدامات لازم اتخاذ شود تا شاهد رشد میزان مطالعه در جامعه شویم.

وی با اشاره به افزایش فضاهای مجازی در جامعه ادامه داد: باوجود رشد تکنولوژی در دنیا شاهد کاهش میزان مطالعه در جامعه هستیم که باید برای پیشگیری از آن و افزایش سرانه مطالعه برنامه‌ریزی دقیق تدوین شده و نگرشی درست داشته باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: امروز باید مردم جامعه به ویژه جوانان را به سوی مطالعه و فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی سوق دهیم تا شاهد کاهش مشکلات و معضلات اجتماعی باشیم.

قوامی عنوان کرد: برای ترویج فرهنگ مطالعه از مسؤولان فرهنگی استان قزوین انتظار می‌رود زمینه‌ لازم را فراهم کرده و برای توسعه فضای کتابخانه‌‌ای تدابیر درست بیاندیشند تا زمینه تشویقی برای علاقمندی نسل جوان به مطالعه باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار