همایش بزرگ ورزش جانبازان و معلولان استان قزوین روز چهارشنبه به مناسبت 26 مهرماه هفته تربیت بدنی و ورزش و گرامیداشت هفته پارالمپیک برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۰۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۲ 18 October 2017
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، این همایش با هدف نمایش توانمندی‌ها و فعالیت‌های معلولان و جانبازان در رشته‌های ورزش همگانی با حضور بیش از 700 جانباز و معلول در سالن شهید بابایی قزوین برگزار شد.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین در این مراسم از اجرای بیش از 400 برنامه فرهنگی ورزشی متنوع و گسترده در هفته تربیت بدنی و ورزش در سطح استان قزوین از امروز 26 مهرماه تا 2 آبان ماه در سطح استان قزوین خبر داد.
عباس علایی مقدم با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه ورزش همگانی اظهار کرد: برنامه ریزی برای توسعه و ایجاد شرایطی برای همگانی کردن ورزش می تواند سلامتی و تندرستی مردم را به دنبال داشته باشد.
وی ادامه داد: در همین راستا اداره کل ورزش و جوانان استان علاوه بر برنامه ریزی دراز مدت ، بیشتر برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش را حول محور همگانی کردن ورزش برنامه ریزی کرده است.
وی در افزود: یکی از اهداف مهم برای برگزاری هفته‌ تربیت ‌بدنی مشارکت تمامی دستگاه‌های اجرایی در توسعه ورزش همگانی استو
در این همایش، جانبازان و معلولان، توانمندی‌های خود را در رشته باستانی و رشته‌های مختلف همگانی مانند نرمش، بسکتبال، طناب‌زنی و والیبال نشسته با اجرای حرکات ورزشی به نمایش گذاشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار