فرمانده انتظامی استان قزوین:
فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: باوجود کمبود پایش تصویری درون شهری و برون شهری از نظر امنیت هیچ مشکلی نداریم و استان در وضعیت آرامی قرار دارد.
کد خبر: ۵۱۱۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۳ 19 October 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین سردار مهدی محمودی ظهر امروز در دیدار با استاندار قزوین اظهار داشت: نیروی انتظامی در موفقیت و توسعه یک استان تعیین کننده است و همکاری استانداری در این زمینه ضروری و قرار گرفتن استان به عنوان شاهراه ارتباطی 11 استان کشور از حساسیت ویژه‌ای برخوردار بوده و مسئولیت سنگینی بر دوش پلیس استان قرار دارد.

وی ادامه داد: با تمهیدات فراهم شده و آمادگی پلیس قزوین، استان از ضریب امنیتی بالایی برخوردار است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با رسالت و ماموریت‌هایی که دارد نیازمند حمایت است افزود: نیروی انتظامی باید از نظر نیرو و تجهیزات پشتیبانی شود.

وی اضافه کرد: پلیس باید در همه جا حضور داشته باشد و این انتظار و توقع مردم از پلیس برای داشتن امنیت و آرامش است و ما هم انتظار داریم در پروسه تولید امنیت، دستگاه‌ها پلیس را حمایت کنند.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: باوجود کمبود پایش تصویری درون شهری و برون شهری از نظر امنیت هیچ مشکلی نداریم و استان در وضعیت آرامی قرار دارد.

محمودی اظهار کرد: در سال‌های اخیر نیروی انتظامی استان قزوین توانسته در کشور رتبه‌های بالایی را کسب کند و خوشبختانه جایگاه خوبی در کشور دارد.
وی خاطرنشان کرد: امنیت بسیار خوب استان قزوین مدیون تلاش بی وقفه نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: نیروی انتظامی در موفقیت و توسعه یک استان تعیین کننده است و علی رغم تعدد ماموریت‌ها با تمهیدات فراهم شده، استان قزوین ضریب امنیتی بالایی دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار