مدیر مرکز خدمات سرمایه گذاری استان قزوین:
مدیر مرکز خدمات سرمایه گذاری استان قزوین گفت: مجوز طرح های سرمایه گذاری در استان که در موعد مقرر پیشرفت فیزیکی لازم را نداشته باشد باطل می شود.
کد خبر: ۵۱۲۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۵ 23 October 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرنگار مهر، جلسه ستاد سرمایه گذاری استان قزوین با هدف رفع موانع و مشکلات متقاضیان تولید و اشتغال عصر یکشنبه در مرکز خدمات سرمایه گذاری قزوین تشکیل شد.

در این جلسه مشکلات چند سرمایه گذار در بخش انرژی های نو، مجتمع های بین راهی مورد بررسی قرار گرفت و برای حل آنها پیگیری لازم صورت گرفت.

احمد بارگاهی مدیر مرکز خدمات سرمایه گذاری استان قزوین دراین جلسه گفت: دستور اکید استاندار محترم حمایت جدی از سرمایه گذارانی است که اهلیت آنها مشخص شده و روند کارشان بر اساس تعهدات قانونی باشد.

وی اضافه کرد: در نیمه اول سال جاری متقاضیان احداث نیروگاههای خورشیدی و بادی ۱۳۱ مورد شامل ۷۶ مورد نیروگاه مولد مقیاس کوچک با ظرفیت ۴۰۲ مگاوات، ۲۵ نیروگاه خورشیدی با ظرفیت ۱۹۲ مگاوات و ۳۰ نیروگاه بادی با ۱۲۵۵ مگاوات بوده است.

بارگاهی تصریح کرد: از مجموع متقاضیان نیروگاههای انرژی نوین تعداد ۱۰ طرح با ظرفیت ۱۲۸ مگاوات در حال بهره برداری و ۱۵ طرح در دست اجراست و مابقی به نتیجه نرسیده است.

مجوز طرح هایی که پیگیری نشود باطل می شود

مشاور استاندار قزوین یادآورشد: در بخش احداث نیروگاه خورشیدی ۱۳ پرونده و در انرژی بادی ۳۰ پرونده پیگیری نشده و باید تعیین تکلیف شود.

مدیر مرکز خدمات سرمایه گذاری استان قزوین اضافه کرد: اگر طرح های سرمایه گذاری پس از موعد مقرر پیشرفت فیزیکی لازم را نداشته باشد بر اساس ضوابط و مقررات مجوزهای آنها باطل شده و در اختیار متقاضیان جدید قرار می گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار