دبیر هیئت والیبال استان از برتری تیم والیبال شهرداری قزوین مقابل نماینده قم خبر داد.
کد خبر: ۵۱۶۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۹ 30 October 2017
به گزارش تابناک قزوین اسد شاهمزاد زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه قزوین، گفت: تیم والیبال شهرداری قزوین که خود را برای شرکت در رقابت‌های لیگ یک والیبال باشگاه‌های کشور آماده می‌کند، در دیداری دوستانه موفق شد تیم کریمه قم را شکست دهد.

وی افزود: والیبالیست‌های استان در این دیدار که در سالن شهید بابایی قزوین برگزار شد، با نتیجه قاطع سه به صفر میهمان خود تیم کریمه قم را با شکست بدرقه کردند.

شاهمراد زاده تصریح کرد: پس‌ازاینکه سپهرالکتریک نتوانست لیگ برتری شود و کام هواداران والیبال تلخ شد، حضور تیم شهرداری قزوین در لیگ یک می‌تواند تا حدودی ناراحتی‌های علاقه‌مندان به این رشته ورزشی را کم کند تا با حمایت تماشاگران قزوین سال بعدی بتواند در لیگ برتر صاحب نماینده باشد.

دبیر هیئت والیبال استان اضافه کرد: تیم والیبال شهرداری قزوین که امسال با حمایت مجموعه شهرداری‌های قزوین نخستین فصل حضور خود را در رقابت‌های لیگ یک والیبال باشگاه‌های کشور تجربه خواهد کرد، به دنبال این است که بتواند با صعود به لیگ برتر به‌نوعی دلخوری هواداران و علاقه‌مندان رشته والیبال را که سال‌ها است حسرت حضور در لیگ برتر را با خود به همراه دارند، برطرف سازد.

شاهمزاد زاده افزود: البته سال گذشته تیم سپهر الکتریک نماینده استان در رقابت‌های لیگ یک موفق شد با شکست فرمانداری مهاباد لیگ برتری شود، اما مشکلات مالی و نبود اعتماد دوطرفه بین مسئولان استانی و باشگاه سپهر الکتریک موجب شد تا قزوین نتواند امسال هم در لیگ برتر نماینده داشته باشد.

وی گفت: والیبال در قزوین از علاقه‌مندان بی‌شماری برخوردار است و ورزشکاران بااستعداد و توانایی در این رشته ورزشی حضور دارند.

دبیر هیئت والیبال استان قزوین افزود: تیم والیبال شهرداری قزوین دهم آبان ماه در نخستین دیدار خود در چارچوب رقابت‌های لیگ یک والیبال باشگاه‌های کشور در ارومیه به مصاف شهرداری جوان این شهر می‌رود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار