حبیبی خبر داد:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین گفت : حدود ۱۵۰۰ تن سیب و پرتقال در مرحله اول برای شب عید شهروندان استان خرید و ذخیره سازی خواهد شد که این مقدار قابل افزایش می باشد.
کد خبر: ۵۲۲۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸ 11 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین، منوچهر حبیبی در جلسه توزیع میوه شب عید که با حضور مهندس علی اکبرمتقی فرد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین و مدیران برگزار شد با بیان این مطلب افزود : کنترل و نظارت بر بازار و قیمت محصولات نیازمند مشارکت و همکاری دستگاه‌های اجرایی است و  نباید مورد غفلت قرار گیرد و مدیران باید اهتمام ویژه‌ای نسبت به این امر داشته باشند.
وی اظهار داشت : میوه  ، گوشت ،  مرغ و تخم مرغ مورد نیاز و مصرف شب عید شهروندان استان بطور دقیق پیش بینی و در مرحله تامین و ذخیره سازی است .
این مقام مسئول تاکیدکرد : در ایام نوروز بایدمیوه با کیفیت و قیمت مناسب تدارک دیده شود تا مردم استان دچار مشکل نشوند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین بیان داشت : تنظیم بازار و رضایت مشتریان ، اولویت اصلی در امر ذخیره سازی میوه و گوشت شب عید است  بنابراین رضایت مشتریان به بازار باید بیشتر مورد توجه قرارگیرد.
حبیبی با اشاره به نظارت جدی دستگاه های مربوطه بر روند قیمت اقلام در ایام پایانی سال گفت: رضایتمندی مردم باید در همه امور لحاظ شود و از نظر قیمت کالاها باید به گونه ای عمل شود که مردم کاملا در آرامش خاطر باشند.
وی اضافه کرد : قصد دخالت در بازار را نداریم و معتقدیم بازار باید توسط اتحادیه ها ، اصناف و خود بازاریان تنظیم شود ، اما از اعمال نظارت در بازار نباید غفلت کنیم .
این مقام مسئول با تاکید بر کیفیت محصولات ذخیره سازی شده اظهارد اشت : بسته بندی کالاهای مورد نیاز مردم و همچنین قیمت مناسب باید لحاظ شود  تا از سوء استفاده سود جویان جلوگیری شود .
حبیبی در خصوص نحوه ی توزیع میوه شب عید گفت: فرمانداران متناسب با میزان توزیع سال گذشته و همچنین نیاز مردم نسبت به ارسال آمار میوه درخواستی به ستاد تنظیم بازار استان اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار