هفته چهارم از رقابت‌های لیگ فوتبال جوانان استان قزوین با برگزاری سه دیدار پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۵۲۳۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳ 12 November 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، رقابت‌های لیگ فوتبال جوانان استان قزوین در حالی به هفته چهارم خود رسید که در این مسابقات هفت تیم به صورت رفت و برگشت دیدارهای خود را برگزار می‌کنند تا در نهایت تکلیف تیم قهرمان این دوره از رقابت‌ها مشخص شود.

رقابت‌های لیگ فوتبال جوانان استان قزوین در سه هفته گذشته به شکلی منظم برگزار و در این بین طی هفته‌های اخیر دیدارهای پرگل و جذابی هم برگزار شده که این نوید روزهای خوبی برای لیگ فوتبال جوانان استان قزوین است.

لیگ فوتبال جوانان استان قزوین بدون شک در صورت برنامه‌ریزی مناسب مسؤولان این هیأت ورزشی می‌تواند نویدبخش روزهای خوبی برای ورزشکاران این رشته ورزشی باشد، چراکه در طول سال اخیر استعدادهای خوبی از دل لیگ‌های فوتبال به جامعه ورزشی استان و کشور معرفی شده است.

علیرضا جهانبخش ملی پوش قزوینی که روزگاری دوران نوجوانی و جوانی خود را در تیم‌های پایه قزوین گذرانده و حالا در لیگ حرفه‌ای فوتبال هلند توپ می‌زند و یکی از برترین بازیکنان این تیم و حتی لیگ فوتبال این کشور محسوب می‌شود، وی به همراه حمیدرضا طاهرخانی جوان قزوینی که حالا تیم پرسپولیس را همراهی می‌کند تنها دو فوتبالیست از استعدادهای استان محسوب می‌شوند که در صورت سرمایه‌گذاری می‌توان چهره‌های بی‌شماری را به جامعه ورزشی فوتبال معرفی کرد.

رئیس هیأت فوتبال استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به هفته چهارم رقابت‌های لیگ فوتبال جوانان استان قزوین اظهار داشت: در نخستین دیدار این هفته تیم‌های همشهری کولاک و پرسپولیس نوین قزوین در ورزشگاه شهید رجایی قزوین با هم رقابت می‌کنند.

حسین باجیوند افزود : تیم کیان جوان بیدستان هم در خانه از سرخ جامگان قزوین پذیرایی می‌کند.

وی اضافه کرد: در سومین و آخرین دیدار هفته چهارم رقابت‌های لیگ فوتبال جوانان استان هم تیم تاک‌نوین تاکستان پذیرای تیم ستاره شهر قزوین است.

به گفته رئیس هیأت فوتبال استان قزوین، نوین‌گستر تاکستان در هفته چهارم این رقابت‌ها با قرعه استراحت روبه‌رو شده است.

گفتنی است، در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ فوتبال جوانان استان، تیم‌های نوین‌گستر تاکستان، سرخ جامگان و ستاره شهر قزوین به ترتیب عناوین اول تا سوم را در اختیار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار