رانندگان تاکسی خط قزوین به ناحیه شهری مهرگان خواستار جابه جایی ایستگاه خط خود از مکان فعلی به محلی نزدیک تر به چهارراه ولیعصر (عج) شدند.
کد خبر: ۵۲۷۶۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲ 21 November 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از ایرنا، در حال حاضر 30 راننده در این خط مشغول به فعالیت هستند.
این رانندگان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص درخواست خود گفتند: دوری ایستگاه فعلی از چهارراه ولیعصر(عج) و قرار گرفتن در کنار اتوبوس های درون شهری از مشکلات ماست که بارها به تاکسیرانی اعلام کرده ایم اما توجهی به این مساله نشده است.
این رانندگان ادامه دادند: دوری ایستگاه از چهارراه ولیعصر(عج) موجب شده تا مسافران ناحیه شهری مهرگان توسط تاکسی های قزوین و محمدیه به مقصد منتقل شوند و درنتیجه درآمد ما بسیار کاهش پیدا کند.
رانندگان خطوط قزوین به مهرگان افزودند: تاکنون پنج بار ایستگاه ما را جا به جا کرده اند ولی هنوز ایستگاهی مناسب با بازرس و تابلوی خط به این خط اختصاص داده نشده است.

**محل ایستگاه فعلی تاکسی قزوین-مهرگان در پایانه شهید بهشتی بسیار مناسب است
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص درخواست رانندگان تاکسی خط قزوین-مهرگان گفت: ایستگاه فعلی خط مهرگان به قزوین در پایانه شهید بهشتی بسیار مناسب است و امکان جابه جایی آن به هیچ وجه وجود ندارد.
عبدالعلی دربندی زاده افزود: باید این رانندگان تلاش کنند به روش های مختلف مسافر را به ایستگاه فعلی جذب کنند و در آینده ای نزدیک نیز به دلیل برخی از مشکلات باید از این پایانه به ایستگاه الغدیر در مسیر نجف آباد منتقل شوند.
وی افزود: مسافر داخل شهر با مسافر خارج از شهر متفاوت است و این رانندگان باید با کمی هزینه نسبت به تعیین نگهبان یا کنترل چی خط اقدام کنند تا مشکلات این خط کاهش یابد.
ناحیه شهری مهرگان محمدیه از توابع شهرستان البرز است و در 18 کیلومتری شرق شهر قزوین و در حاشیه آزاد راه قزوین - کرج واقع شده است.
سه هزار و 800 خودروی تاکسی زیر نظر سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین فعالیت می‌ کنند که با سه رنگ سبز، زرد و نارنجی از سایر خوردوها متمایز هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار