با حکم زاهدی؛
با حکم استاندار قزوین رئیس ستاد بانوان روحانی به عنوان مدیرکل امور بانوان استانداری قزوین منصوب شد.
کد خبر: ۵۲۷۶۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸ 21 November 2017
به گزارش تابناک قزوین، عبدالمحمد زاهدی، استاندار قزوین ظهر امروز در حکمی، معصومه مرادیان را به عنوان مشاور و مدیرکل امور بانوان استانداری منصوب کرد تا بدین صورت دوران سرپرستی زهرا آتشگران به پایان برسد.
این در حالی است که معصومه مرادیان ار فرهنگیان قزوینی است که در انتخابات ریاست جمهوری، مسئولیت ستاد بانوان حسن روحانی در استان قزوین را بر عهده داشته است.
زاهدی در حکم خود آورده است:
استاندار قزوین در ادامه این حکم آورده است: شایسته است بر اساس برنامه های علمی و کاربردی در چهار چوب نظام ارزشی و آموزه های دینی با بهره گیری از ظرفیت زنان فرهیخته و نخبه استان برای دستیابی به توسعه پایدار و ارتقای مشارکت و نقش آفرینی زنان در حوزه های علمی، اجتماعی ، اقتصادی، سیاسی اقدام نمایید.
در ادامه این حکم آمده است: همچنین امیدواریم در ارتقای سطح زندگی بانوان و خانواده ها در شهر و روستاها، شناسایی و اولویت بندی آسیبهای اجتماعی بانوان و بررسی و ارائه راهکارهای اجرایی برای کاهش و پیشگیری از آنها و همچنین جهت دهی و تقویت کمی و کیفی سازمان های مردم نهاد ویژه بانوان استان در راستای پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی ایران، اجرای برنامه های دولت تدبیر و امید جناب آقای دکتر روحانی و خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف استان تحت رهبری ولی امر مسلمین جهان موفق و مؤید باشید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار