دومین دوره مسابقات فوتبال مهاجرین و اتباع بیگانه با حضور ۳۵۰ ورزشکار از ۱۳ استان کشور در استادیوم ۱۵ هزار نفری قزوین آغاز شد.
کد خبر: ۵۲۸۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۱ 24 November 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرنگار مهر، مراسم افتتاحیه مسابقات فوتبال مهاجرین و اتباع بیگانه عصر پنجشنبه با حضور حجت الاسلام صالحی، معاون فرهنگی و سیاسی اجتماعی مدیرکل اتباع خارجه، نصرالله محقق معاون بخش مهاجرت سفارت افغانستان در ایران، علایی مقدم سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان، مرادی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری، بهمن عشایری مدیرکل دفتر اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین و جمعی از افاغنه مقیم ایران در ورزشگاه ۱۵ هزارنفر سردار آزادگان قزوین با رژه تیم های شرکت کننده برگزار شد.

بهمن عشایری مدیرکل دفتر اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین در این باره گفت: قزوین میزبان مسابقات فوتبال مهاجرین و اتباع خارجی است که این رقابتها از دوم تا ششم آذر در استان قزوین برگزار می‌شود.

مدیرکل دفتر اتباع و مهاجرین خارجی استان قزوین بیان کرد: این مسابقات با حضور۳۵۰ بازیکن از  سیزده استان کشور در سه ورزشگاه برگزار می شود.

عشایری افزود:برای هماهنگی وبرنامه ریزی مناسب‌ دربرگزاری مسابقات فوتبال مهاجرین و اتباع خارجی تعداد ۷ کمیته تخصصی اجرایی و نظارت، اسکان و هماهنگی با دستگاه‌ها، روابط عمومی و تبلیغات، تدارکات، پشتیبانی، حراست، صدور کارت و فنی و برگزاری مسابقات تشکیل شده است.

وی یادآورشد: این رقابت ها به صورت تک حذفی برگزار می شود و کمیساریای سازمان ملل متحد در امور پناهندگان، اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی و معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین در برگزاری آن همکاری کرده اند.

عشایری اضافه کرد: مهمترین هدف ما از برگزاری این مسابقات ترویج ورزش در میان پناهندگان مقیم کشور و تقویت برنامه های فرهنگی در میان مهاجرین است.

این مسابقات از دوم تا ششم آذر ماه در ورزشگاههای تختی، معلم و سردار آزادگان برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار