مدیرکل کمیته امداد قزوین:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین گفت: مشارکت مردم در یاری زلزله‌زدگان نمونه و مصداق بارزی از فرهنگ بسیجی در جامعه است.
کد خبر: ۵۲۹۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷ 26 November 2017
به گزارش تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، مجید مؤمنی در حاشیه ارسال پنجاهمین محموله کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان کرمانشاه بیان کرد: امروز بار دیگر مردم ایران اسلامی نشان دادند که برای یاری هموطنانشان در هر نقطه ای از این سرزمین سر از پا نمی‌شناسند.

وی ادامه داد: مردم با حضور در پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی نشان دادند که براساس اعتقادات و باورهای دینی خویش آماده ایثار و کمک به هموطنان در اقصی نقاط کشور هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین اضافه کرد: در هفته بسیج قرار داریم؛ بسیجی که اساس فرهنگش ایثار و از خودگذشتگی است و ما این فرهنگ غنی را در عرصه‌های مختلف جامعه طی سال‌های گذشته شاهد بودیم به طوری که همگان شاهد هستند که حضور بسیج در میدان‌های نبرد هشت سال دفاع مقدس کمر دشمن را شکست و دشمن را به زانو درآورد.

مؤمنی تصریح کرد: حضور بسیج تنها به دفاع مقدس ختم نشد بلکه پس از آن هم با حضور در صحنه‌های سازندگی و خدمت‌رسانی به پیش رفت انقلاب و نظام اسلامی خدمات ارزنده‌ای را نثار کرده است.

این مسؤول افزود: فرهنگ بسیج در میان آحاد مردم بسط یافته و امروز روحیه بسیجی را در مقاطع مختلف می‌بینیم، مشارکت مردم در یاری زلزله‌زدگان نمونه و مصداق بارزی از فرهنگ بسیجی در جامعه است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین عنوان کرد: اساس کار امدادگری و یاری‌رساندن به همنوعان فرهنگ بسیجی بوده چراکه بسیجی درصدد است با آرامش به دیگران، آرامش یابد و خود را برای دیگران فدا کند همانطور که شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم سرافرازانه جان خود را ایثار کردند.

مؤمنی در خصوص آخرین وضعیت کمک‌های جمع‌آوری شده در پایگاه‌های کمیته امداد امام (ره) استان قزوین برای مردم زلزله‌زدگان کرمانشاه مطرح کرد: تاکنون بیش از 42 میلیارد ریال کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده که از این رقم یک میلیارد و 200 میلیون ریال کمک‌های غیرنقدی شامل پتو، چادر مسافرتی، لوازم گرمایشی، لباس گرم، مواد غذایی، آب‌معدنی و مواد خوراکی بوده که در قالب 50 محموله به استان کرمانشاه ارسال شده است.

وی گفت: مهم‌ترین نیاز آسیب‌دیدگان در این مناطق کالاهایی همچون چادر، پتو، البسه گرم، شیرخشک، نایلون ضخیم برای پوشش چادرها در برابر سرما، لوازم بهداشتی، کبریت، چراغ والور، زیرانداز و دارو است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین اعلام کرد: دفاتر کمیته امداد در سراسر استان آمادگی دریافت کمک‌های غیرنقدی مردم خیر و نیکوکار استان را دارند همچنین شماره حساب 63273000 نزد بانک کشاورزی شعبه نواب و شماره حساب 0109799440005 نزد بانک ملی ایران شعبه قزوین برای کمک‌های نقدی در نظر گرفته شده است.

مؤمنی یادآور شد: مردم خیر و نیکوکار می‌توانند علاوه بر روش‌های فوق از طریق دستگاه‌های خودپرداز، کمک‌های خود را به شماره کارت 6037991899645406 نزد بانک ملی شعبه قزوین واریز کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار