مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی قزوين مطرح کرد
مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی استان قزوين گفت: بازديدهای دوره‌ای در راستای حمايت از طرح‌های صنعتی نيمه‌تمام در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۵۳۳۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷ 03 December 2017
به گزارش تایناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حمیدرضا خانپور در جریان بازدید منوچهر حبیبی معاون امور اقتصادی استاندار قزوین از چند طرح صنعتی در شهرک صنعتی خرمدشت و ناحیه صنعتی اسفرورین اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از مشکلات و دغدغه اصلی صنعت‌گران تسهیلات بانکی است و در راستای راه‌اندازی و رونق تولید بازدیدهای میدانی از واحدها و طرح‌های صنعتی صنایع کوچک و متوسط که در سایت بهین‌یاب ثبت‌نام کرده و تاکنون به دلیل اختلاف و مشکلات فی‌مابین موفق به دریافت تسهیلات بانکی نشده‌اند، مقرر شد بعد از بازدید میدانی و ارائه گزارش در اسرع وقت در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی و حل شود.

در ادامه این بازدید منوچهر حبیبی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین با اشاره به تسهیلات پرداخت شده به واحدهای صنعتی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون در استان قزوین در حوزه صنعت  یک هزار و 578 در سایت بهین‌یاب ثبت‌نام کرده است.

وی یادآور شد: از این تعداد به 218 واحد و طرح صنعتی به مبلغ یک هزار و 486 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده که این میزان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان 518 میلیارد ریال است.

گفتنی است در جریان این برنامه مسؤولان استانی و شهرستانی از واحد تولیدی ماشین‌سازی فولاد اتحاد تاک و طرح‌های صنعتی سهند فولاد خرمدشت، فولاد آذر تاک، رنجبر و شهبازی از شهرک صنعتی خرمدشت و ناحیه صنعتی اسفرورین به صورت میدانی بازدید کردند.

در این بازدید معاون امور اقتصادی استاندار قزوین، مدیرکل امور اقتصادی استانداری، فرماندار تاکستان، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان، مدیران امور شعب بانک‌های رفاه، صنعت و معدن و معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان حضور داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار