عضو شورای شهر قزوین:
عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: برخی مدیران استانی با اعمال سلیقه و حتی با تکیه بر نگرش نادرست حذف رقیب، مسائل شهری را به سمت مراجع بالادستی ارجاع می‌دهند و این موجب می‌شود پروژه‌هایی همچون ورودی‌های شهر متوقف شود.
کد خبر: ۵۳۶۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲ 10 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، فرج‌اله فصیحی‌رامندی  در جریان بررسی ورودی‌های شهر در جلسه مشترک استاندار با اعضای شورای شهر و مدیران استانی و شهری اظهار داشت: آیا لازم است که شورای عالی معماری و شهرسازی با دقت پروژه‌های شهری قزوین را مورد بررسی قرار دهد؟! آیا در سایر استان‌ها هم این‌گونه عمل می‌کنند.

وی ادامه داد: مشکل نیمه‌کاره ماندن برخی پروژه های کلان شهر قزوین، به شورای عالی شهرسازی و معماری برنمی‌گردد و در درون مدیران استانی باید آن را جست‌وجو کرد چراکه به مرکز انتقال می‌دهند و آن‌ها را وادار به مداخله می‌کنند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین مطرح کرد: برخی مدیران استانی با اعمال سلیقه و حتی با تکیه بر نگرش نادرست حذف رقیب، مسائل شهری را به سمت مراجع بالادستی ارجاع می‌دهند و این موجب می‌شود پروژه‌هایی همچون ورودی‌های شهر متوقف شود.

فصیحی‌رامندی عنوان کرد: با راه‌اندازی شو داخلی و پای کار آوردن تشکل‌های غیردولتی و رسانه‌ها، جریانی به پا می‌کنند که کار متوقف می‌شود.

این عضو شورا گفت: از استاندار با تجربه تقاضا دارم به موضوع ایجاد هماهنگی بین مدیران توجه ویژه‌ای داشته و مشکلات مطروحه را مدیریت و با تدوین راهکار برای آن‌ها، به حل بسیاری از مشکلات عمرانی شهر پایان دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار