عضو شورای شهر قزوین:
عضو شورای اسلامی شهر قزوین به‌زودی وارد پنجاهمین سالگرد کلنگ‌زنی این خیابان می‌شویم و بعد از این‌همه سال باید بتوانیم این معضل را به‌طور اساسی حل کنیم.
کد خبر: ۵۳۶۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰ 10 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین احد چگینی در نشست امروز با زاهدی استاندار و صفری شهردار قزوین در راستای اجرای  پروژه شهید انصاری شرقی اظهار داشت: در آستانه بودجه‌بندی سال ۹۷ هستیم و بلاتکلیفی اهالی خیابان شهید انصاری مردم را اذیت می‌کند. باید در یک بازه زمانی 10 الی 30 روزه این بحث به جمع‌بندی نهایی برسد.

وی افزود: به‌زودی وارد پنجاهمین سالگرد کلنگ‌زنی این خیابان می‌شویم و بعد از این‌همه سال باید بتوانیم این معضل را به‌طور اساسی حل کنیم.

چگینی ادامه داد: برای توسعه در این حوزه قاعدتاً ضرورت‌هایی وجود دارد اما باید دانست که شهرداری به دنبال تخریب آثار تاریخی نیست.

عضو شورای شهر قزوین اضافه کرد: برای حل این مشکل و باز کردن کوچه محمدیه فقط سه پلاک برای تملک باقی‌مانده که با تملک کردن آن‌ها کل محور ۱۶ متری محمدیه آزاد می‌شود و معضل دیگری که باید مورد توجه قرار بگیرد ورودی‌های شهر قزوین است.

وی عنوان کرد: ورودی‌های متعددی در قزوین وجود دارد و فقط مختص میدان مینودر نیست اما متأسفانه در تمام آن‌ها فقط مکانیکی و صافکاری و تعویض روغنی و مراکز خدماتی دیده می‌شود.

چگینی اضافه کرد: ورودی شهر قزوین باید از عوارضی شروع شود نه از میدان مینودر، اما متأسفانه عوارضی هنوز جزئی از اتوبان به شمار می‌رود. در کمیسیون ماده ۷ بر اساس مطالعات صورت گرفته هرچند اسناد اراضی اطراف بلوار آیت‌الله خامنه‌ای باغ است، اما در این قسمت حتی به تعداد انگشتان دست هم درخت وجود ندارد و اکثراً خشک شده‌اند.

وی یادآور شد: تمام ساخت‌وسازهایی که در این منطقه انجام شده است حکم تخریب موکول به اجرای طرح در ماده ۱۰۰ دارند که امروز در حال ساماندهی آن هستیم. در مسیر نادری تا سبزه‌میدان همیشه  ترافیک سنگین است که در این راستا پیشنهاد دارم: با اخذ نظرات کارشناسی سازمان میراث فرهنگی می‌تواند مانند تونل نیایش تهران، از انتهای پل نادری تا ابتدای خیابان شهید انصاری را با تونل به هم وصل کرد. این طرح می‌تواند در بلندمدت مشکل همیشگی ترافیک سبزه‌میدان را حل کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار