نماینده مردم تاکستان مجلس خواستار شد
نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه توزیع امکانات و تجهیزات در مدارس باید در محور عدالت باشد، گفت: بیشتر مدیران مدارس از کمبود امکانات و تجهیزات گلایه دارند.
کد خبر: ۵۳۶۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷ 11 December 2017
به گزارش تابناک از قزوی به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، بهمن طاهرخانی در جلسه بررسی مشکلات مدارس سطح شهرستان تاکستان که با حضور جوانبخت مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان قزوین، رؤسای آموزش و پرورش شهرستان تاکستان، مجمع خیرین و فرماندار شهرستان تاکستان برگزار شد، با اشاره به اینکه توزیع امکانات و تجهیزات در مدارس باید در محور عدالت باشد، اظهار داشت: طی بازدیدهای متمادی که از مدارس شهرستان تاکستان داشتیم، متأسفانه بیشتر مدیران مدارس از کمبود امکانات و تجهیزات و همچنین فرسوده بودن ابنیه گلایه داشتند.

وی افزود: نگاه منصفانه مدیران استان به ویژه نوسازی مدارس باید بیشتر از گذشته باشد، همان‌گونه که ما انتظار داریم مسؤولان شهرستان توجه بیشتری به بخش‌ها و روستاها داشته باشند، از مسؤولان استانی هم توقع داریم حداقل عدالت را در توزیع امکانات و اعتبارات مد نظر قرار دهند.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به نهادینه شدن فرهنگ خیری در کشور و شهرستان اشاره و تصریح کرد: فعالیت‌های خدا پسندانه از سوی مردم تحت عنوان خیران روزبه‌روز در حال افزایش است اما این موضوع نباید مسؤولان را از انجام کارها و خدمتگزاری خود غافل کند.

طاهرخانی مشکلات موجود در مدارس شهرستان تاکستان را حاصل مدیریت غلط گذشته دانست و تأکید کرد: امروز زمان آن رسیده که بدخدمتی‌ها را کنار گذاشته و در راستای تحول حوزه‌های مختلف به ویژه تحول حوزه آموزش و پرورش به عنوان پایه اصلی، حرکت‌های بنیادی انجام دهیم و این مهم با کوشش شبانه‌روزی همه مسؤولان، همکاری و همیاری خیران و اولیای دانش‌آموزان محقق می‌شود.

گفتنی است در این جلسه رؤسای آموزش و پرورش تاکستان، اسفرورین، خرمدشت، ضیاءآباد کمبودها و مشکلات مدارس را مطرح و همچنین دبیر مجمع خیرین شهرستان و رئیس مجمع خیرین استان گزارشی از اقدامات انجام  شده ارائه کردند.

سیاوش طاهرخانی فرماندار شهرستان تاکستان و جوانبخت مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان هم در این جلسه مطالبی را بیان کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار