سرپرست مرکز علمی کاربردی بنیاد شهید قزوین:
سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: دانشجویان باید در مسیر کارآفرینی حرکت کنند تا آمار بیکاری جامعه کاهش یابد.
کد خبر: ۵۳۶۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱ 11 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، غلامرضا حقایق‌‌پور در جلسه هم‌اندیشی با دانشجویان مرکز آموزش علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به مشکل بیکاری در جامعه اظهار داشت: دانشگاه علمی و کاربردی ایجاد شده تا جوانان فقط به دنبال مدرک نباشند بلکه در مسیر کارآفرینی گام بردارند.
 
وی با بیان اینکه دانشجویان باید در مسیر کارآفرینی حرکت کنند، اضافه کرد: اگر آن‌ها کارآفرین تربیت شوند، می‌توانند برای خود و دیگران شغل ایجاد کرده و آمار بیکاری جامعه را کاهش دهند.
 
سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به روز دانشجو بیان کرد: این روز یادآور واقعه‌ای است که سه تن از دانشجویان برابر اقدامات ناشایست رژیم شاهنشاهی ایستادگی کرده و به شهادت رسیدند.

حقایق‌‌پور با اشاره به نقش دانشجویان در جامعه عنوان کرد: این قشر جامعه همواره در عرصه‌های مختلف نقش بسزایی در دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلاب داشته و همچنان هم دارند و در این مسیر حرکت می‌کنند.
 
این مسؤول تصریح کرد: در طول تاریخ، هر جا که مردم ایران نیاز بوده برابر ظلم و ستم دشمنان بایستند، دانشجویان نقش مؤثرتری داشتند و توانستند موفق باشند.
 
سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه شهدای دانشجو نقش خود را در عرصه‌های مختلف به ویژه انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس به خوبی ایفا کردند، گفت: امروز مهم‌ترین وظیفه دانشجویان این است که ادامه‌دهنده راه آن‌ها باشند و در اعتلا و اقتدار نظام تلاش کنند.
 
حقایق‌‌پور با اشاره به اینکه شهدای دانشجو از جان خود گذشتند تا امروز مردم ایران در امنیت و آرامش باشند، مطرح کرد: امروز جوانان با استفاده از این بستر و تلاش در کسب علم و دانش باید بتوانند در زمینه‌های مختلف علمی موفقیت‌هایی را به دست آورند.
 
وی با اشاره به نقش دانشجویان هشت سال دفاع مقدس گفت: در این دوران بیشتر فرماندهان و افرادی که به عنوان افراد تأثیرگذار عمل می‌کردند، از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه بودند که مطلب فوق بیانگر نقش برجسته آن‌ها است.
 
سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ادامه داد: از جامعه دانشجویی انتظار می‌رود که ورود جدی در عرصه‌های مختلف به ویژه علمی برای رشد و پیشرفت کشور داشته باشند.
 
حقایق‌‌پور گفت: دانشجویان به عنوان نخبگان جامعه وظیفه سنگینی در عرصه‌های مختلف به ویژه اجتماعی دارند و باید مسؤولیت خودشان را به نحو مطلوبی انجام دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار