استاندار قزوین:
استاندار قزوین با بیان اینکه انتصاب مدیران باید براساس نیازهای علمی، اجتماعی و سیاسی استان باشد، گفت: فشارهای سیاسی و غیرکارشناسی مشکلات بسیاری را در سیستم اداری ایجاد می‌کند و مانع تحقق شایسته‌سالاری می‌شود.
کد خبر: ۵۳۷۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳ 12 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، عبدالمحمد زاهدی در شورای راهبری توسعه مدیریت استان قزوین که صبح امروز در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: انتصاب مدیران باید براساس نیازهای علمی، اجتماعی و سیاسی استان باشد تا بر ویژگی‌ها و مشخصات تخصصی مدیران تکیه شود.

وی افزود: فرهنگ سازمانی در برابر تغییرات مقاومت می‌کند که در این راستا نظام آموزشی می‌تواند در تربیت مدیران اثر مستقیمی داشته باشد.

استاندار قزوین اضافه کرد: فشارهای سیاسی و غیرکارشناسی مشکلات بسیاری را در سیستم اداری ایجاد می‌کند و مانع تحقق شایسته‌سالاری می‌شود.

زاهدی عنوان کرد: شنیده شده برخی اصلاح‌طلبان در استان قزوین با افزایش فشارهای سیاسی به دنبال کسب کرسی‌های مدیریتی خاص هستند.

این مسؤول با بیان اینکه انتصاب مدیران و کارشناسان باید بر اساس شایسته‌سالاری باشد، تشریح کرد: برای صیانت از سرمایه‌های ملی، ایجاد اعتماد عمومی و جلب رضایت مردم باید این مهم تحقق یابد.

استاندار قزوین با اشاره به وضعیت نحوه استخدام در کشور مطرح کرد: در سیستم تحول اداری باید وضعیت نحوه استخدام تغییر یابد و افرادی که در نحوه مدیریت خود ناکارآمد هستند، تغییر یابند.

زاهدی خاطرنشان کرد: باید بدنه دستگاه‌های اجرایی را تقویت کنیم چراکه تقویت این مهم موجب تقویت مدیران و کارشناسان می‌شود.

وی با بیان اینکه نظام آموزشی با نیاز اجرایی کشور هماهنگ نیست، گفت: مسؤولان باید در این زمینه گام‌های ارزنده‌ای بردارند تا تمام بخش‌ها و حوزه‌ها توسعه یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار