برای حضور در رقابت‌های تکواندو گرند اِسلم چین
رئیس هیأت تکواندوی استان قزوین از برگزاری نخستین دوره رقابت‌های تکواندو گرند اِسلم چین به میزبانی شهر ووشی چین خبر داد و گفت: در این دوره از رقابت‌ها نام حامد محمدی تکواندوکار قزوینی به چشم می‌خورد.
کد خبر: ۵۳۷۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴ 12 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین، ایرج زاهدپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین از برگزاری نخستین دوره رقابت‌های تکواندو گرند اِسلم چین به میزبانی شهر ووشی چین خبر داد و اظهار داشت: در این دوره از رقابت‌ها 12 تکواندوکار از کشور حضور دارند که نام حامد محمدی تکواندوکار قزوینی در آن به چشم می‌خورد.

وی ادامه داد: محمدی تکواندوکار قزوینی به دلیل کسب مقام برتر در مسابقات بین‌المللی صربستان توانست جواز حضور در اردوی تیم ملی جهت حضور در نخستین دوره رقابت‌های تکواندو گرند اِسلم چین را کسب کند.

رئیس هیأت تکواندوی استان قزوین یادآور شد: این ورزشکار قزوینی توانست در وزن 87 کیلوگرم و با شکست حریفان به اردوی تیم ملی دعوت شود.

زاهدی با بیان اینکه اردوی تیم‌ ملی تکواندو از امروز سه‌شنبه در تهران آغاز شده است، ادامه داد: این اردو به مدت 20 روز ادامه دارد که این تکواندوکاران با تمرینات مختلف در اردو، خود را برای حضور در نخستین دوره رقابت‌های تکواندو گرند اِسلم چین آماده می‌کنند تا شاهد مدال‌آوری آن‌ها باشیم.

گفتنی است، نخستین دوره مسابقات گرند اِسلم تکواندو اواخر سال جاری میلادی با حضور برترین‌های تکواندو جهان به میزبانی شهر ووشی چین برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار