نماینده ولی فقیه در قزوین:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در شورای قرآنی استان با بیان اینکه جاری کردن اصول قرآنی در فرهنگ عمومی ضروری است، گفت: باید خوراک جلسات فرهنگ عمومی در جلسات قرآنی تهیه شود.
کد خبر: ۵۴۱۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸ 20 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در شورای قرآنی استان قزوین که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در منابع دینی تأکید شده است که قرآن باید امام، قائد و ولی شما قرار گیرد و همه ما باید برای تحقق دغدغه‌های قرآنی جدیت و برنامه داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه قرآن انسان‌ها را به کارهای ارزشمند و ماندگار هدایت می‌کند، بیان کرد: باید کاری کنیم تا اصول ثابت قرآنی در تمام بخش‌های جامعه جاری شود و اگر به چنین هدفی دست پیدا کنیم، به موفقیت دست یافته‌ایم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین جاری کردن اصول قرآنی در فرهنگ عمومی را ضروری دانست و افزود: باید خوراک جلسات فرهنگ عمومی در جلسات قرآنی تهیه شود و اصولی نظیر صداقت و کرامت که مورد تأیید دین قرار دارند، به عنوان یک اصل دینی مورد توجه قرار گرفته و در جامعه نشر پیدا کند.

عابدینی با تأکید بر حضور مؤثر و مدیریت جدی فضای مجازی، افزود: ترویج فرهنگ نماز و قرآن با بهره‌گیری از فضای مجازی، تهدیدهای این حوزه را به فرصت تبدیل می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرصت‌های فضای مجازی را بسیار بیشتر از تهدیدهای آن معرفی کرده‌اند و ما هم باید تلاش کنیم تا با این رویکرد به فضای مجازی نگاه کنیم تا بتوانیم بهره بیشتری از فرصت‌های آن ببریم.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: تلاش کنیم تا با استفاده از متخصصان و کارشناسان توانمندی که در استان قزوین وجود دارد، در اراده محتوای مناسب در فضای مجازی پیشتاز باشیم و فضای مجازی را به فضایی برای نشر معارف دینی و قرآنی تبدیل کنیم.

عابدینی بر مبارزه با مفاسد مانع پذیرش و درک حقایق قرآنی تأکید کرد و گفت: در زمینه نشر معارف قرآنی کارهای ارزشمندی در زمینه‌های مختلف و توسط رسانه‌ها صورت می‌گیرد اما قرآن علاوه بر اینکه بر نشر معارف قرآنی تأکید کرده، می‌فرماید قرآن را فقط پاکان درک می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار