مدیرکل بنیاد شهید قزوین:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به اینکه سال گذشته جذب 98 درصدی وام‌های مسکن دراستان محقق شده است، گفت: باید در سال جاری تلاش کنیم تا بتوانیم جذب این تسهیلات به 100 درصد افزایش یابد.
کد خبر: ۵۴۵۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴ 30 December 2017

 به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، غلامرضا حقایق‌پور در جلسه معاونت تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین که در سالن جلسات اداره‌کل بنیاد شهید برگزار شد، استان برگزار شد، اظهار داشت: رفع مسکن جامعه ایثارگران در دستور کار بنیاد است تا بتوانند مشکل خانه‌دار شدن آن‌ها را برطرف کند.

وی ادامه داد: اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین راهکارهای مختلفی را استفاده می‌کند تا بتواند مشکل خانه‌دار شدن جامعه ایثارگران استان را برطرف کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین بیان کرد: پرداخت وام‌های تبصره‌ای بانک مسکن از جمله راهکارهای مهم این اداره‌کل در خانه‌دار شدن جامعه ایثارگران است که هر ساله براساس سهمیه اعلام شده پرداخت می‌شود.

حقایق‌پور مطرح کرد: پرداخت تسهیلات مسکن به خانواده‌های شهدا و ایثارگران شرایط مختلفی دارد که این قشر معظم جامعه بر اساس آن اولویت‌بندی می‌شوند و این وام را دریافت می‌کنند.

این مسؤول با اشاره به اینکه هر ساله 50 درصد سهمیه تسهیلات مسکن جذب می‌شود، عنوان کرد: در سال 95 با همکاری مطلوب مسوولان استانداری و مدیران بانک‌های عامل توانستیم نسبت به همه سال‌های گذشته در دادن وام‌ها جذب بیشتری داشته باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به اینکه سال گذشته جذب 98 درصدی وام‌های مسکن دراستان محقق شده است، تصریح کرد: باید در سال جاری تلاش کنیم تا بتوانیم جذب این تسهیلات به 100 درصد افزایش یابد.

حقایق‌پور با اشاره به اینکه کارکنان تلاش کنند تا پاسخ مناسب به ارباب‌رجوع دهند، بیان کرد: همچنین باید کارمندان دقت بیشتری داشته باشند تا افراد واجد شرایط به بانک برای دریافت تسهیلات معرفی شوند.

* 7 دی در تاریخ انقلاب ماندگار شد

وی در ادامه به هفتم دی سال 57 اشاره کرد و گفت: اهمیت این روز باید به قشرهای مختلف مردم تبیین و تشریح شود تا آن‌ها یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز و جنایت حکومت نظامی را از یاد نبرند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه هفتم دی ماه در تاریخ انقلاب ماندگار شد، اضافه کرد: با وقوع این حادثه احساسات مردم قزوین نسبت به جنایت‌های مختلف رژیم شاهنشاهی جریحه‌دار شد و اراده آن‌ها نسبت به نابودی این رژیم شدت یافت.

حقایق‌پور یادآور شد: در برپایی انقلاب اسلامی شهدای بی‌شماری از کودک تا بزرگ شهید شدند که باید یاد آن‌ها تا ابد زنده و ماندگار باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار