دادستان قزوین:
دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: ۹ دی طلیعه‌ای دیگر برای کوری چشمان دشمن و به واقع جشن بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی بود.
کد خبر: ۵۴۵۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸ 30 December 2017

به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی صبح امروز در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی اظهار داشت: حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی ماه 1388 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می‌آید.

وی ادامه داد: حماسه 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آن‌ها بایستد در برابر تمام دنیای آن‌ها خواهند ایستاد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین اضافه کرد: روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم‌الله و ماندگار شد.

صادقی‌نیارکی افزود: در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه‌ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخت و قلب امام زمان(عج) و نائب بر حقش حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(دامت برکاته) را شاد ساخت.

این مسؤول عنوان کرد: می‌توان گفت نهم دی، روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان است، روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت‌ها و حرمت‌شکنی‌های عده‌ای غافل و یا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی است.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین تصریح کرد: روز نهم دی در واقع روز نه گفتن ملت ایران به فتنه‌گران و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است؛ مردم در این روز، تیر خلاص را به سران فتنه شلیک و پشت پیکر نامبارک فتنه را به خاک مالیدند.

صادقی‌نیارکی خاطرنشان کرد: در روز نهم دی ماه 1388، مشروعیت سیاسی نظام اسلامی ایران بار دیگر با حضور خودجوش ده‌ها میلیونی مردم در تهران و تمام شهرهای دیگر کشور به جهانیان اعلام شد.

وی توضیح داد: روز نهم دی، روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می‌شناسند و هرگز فریب حیله‌ها و نیرنگ‌های آنان را نمی‌خورند، روز نهم دی روزی است که مردم ایران نشان دادند که با بصیرت هستند و در میان گرد و غباری که فتنه‌گران به پا کرده‌اند هرگز، نه راه را گم می‌کنند و نه دست از راهبر واقعی که همانا ولایت فقیه است، بر می‌دارند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: در نهایت روز نهم دی روزی است که مردم مسلمان و انقلابی ایران نشان دادند که این جمله حضرت امام(ره) را که فرمودند:«پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت‌تان آسیب نرسد» به خوبی در عمل به آن معتقد و پایبند هستند.

صادقی‌نیارکی ادامه داد: بعد از جبهه‌گیری دشمن و سنگرهای آشکار استکبار برای اجرای انقلاب رنگی، به ناگاه جوشش اعتقادی و انقلابی مردم ایران در نهم دی ماه 1388 طلیعه‌ای دیگر برای کوری چشمان دشمن و به واقع جشن بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی بود.

این مسؤول یادآور شد: 9 دی نشان داد که انقلاب اسلامی عظمتی بالاتر و والاتر از انقلاب‌های به اصطلاح بزرگ دنیا دارد چراکه ریشه این انقلاب در دو جهت مردمی و دینی عمیق است تا بستر ظهور حضرت ولیعصر(عج) را فراهم کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار