کد خبر: ۵۴۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴ 29 June 2015
ستار هدایت هدایت خواه در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری کهگیلویه با اشاره به در آستانه بودن مسئله حساس هسته ای و سخنان رهبر معظم انقلاب در این خصوص به تشریح راه حل شناسایی و تدبیر آن در آیات قرآن پرداخت.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس هفتم و هشتم با اشاره به سخن تاریخی شهید بهشتی که می‌فرماید "این دشمنی تمام شدنی نیست”، دشمنی آمریکا با ایران را بر اثر اعتقادات، باورها و ارزش‌های دینی این ملت عنوان کرد.

وی از آمریکا به عنوان شیطان بزرگ یاد کرد و طبق آیات قرآن که می‌گوید”با سران کفر بجنگید”بیان داشت: تکیه به بیگانه در هر امری باعث عذاب خواهد شد.

هدایت‌خواه با استناد به آیات قرآن کریم که می‌فرماید« نه به کسی ظلم کنید و نه ظلم را بپذیرید» گفت: دست برداشتن از فناوری هسته ای به معنای پذیرش ظلم است چرا که بهره‌مندی از انرژی هسته ای یکی از منابع مهم قدرت کشور است.

وی عنوان کرد: ما طرفدار توافق هستیم، توافق خوب که همه تحریم ها در همان روز اول برداشته و روند فعالیت‌های هسته ای گرفته نشود و هم چنین امنیت کشور ایران اسلامی به خطر نیفتد.

عضو مرکزی جبهه پایداری با بیان اینکه فناوری هسته ای فقط برای تامین انرژی نیست، بحران آب را یادآور شد و با توجه به اینکه فناوری هسته باعث دفع آفت در کشاورزی بدون ایجاد سرطان عمل می‌کند گفت: در تبدیل آب‌های شور به آب شیرین از این فناوری‌ها استفاده می‌شود.

این فعال سیاسی، اقتصاد کشور را وابسته به درون دانست و با بیان اینکه مدیریت صحیح داخلی باعث رفع بسیاری از مشکلات اقتصادی خواهد شد، خواستار تقویت قدرت در آحاد مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی جهت توان علمی و اتکا به توان داخلی در بحث اقتصاد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار