سرپرست آموزش و پرورش بویراحمد : یکی از مهمترین شاخصهای و عملکرد شورای آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد،بازدیدهایی بوده که فرماندار محترم با همراهی آموزش و پرورش و برخی دستگاه های دیگر در طول هر هفته حداقل یک روز از مدارس شهرستان و روستاهاهای اطراف داشته،که نتیجه این بازدیدها کمک بزرگی به رفع بسیاری از مشکلات مدارس بوده است.
کد خبر: ۵۴۶۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 01 January 2018

دقایقی دیگر محمد کاظم نظری رسما معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد را برعهده خواهد گرفت .
درست دقایقی قبل از انجام مراسم تودیع و معارفه ، ارزیابی های اداره کل آموزش و پرورش در خصوص شوراهای آموزش و پرورش اعلام شد تا مشخص شود مدیریت خوب رئیس این شورا در جلب مشارکت همه ی اعضا ، توانسته است ، شورای آموزش و پرورش این شهرستان را به عنوان شورای برتر استانی معرفی کند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، بر اساس اعلام مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ، شورای آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد رتبه برتر شهرستان ها و مناطق استان را کسب نمود.
در بخشنامه اعلامی به آموزش و پرورش همه مناطق استان ، پس از شهرستان بویراحمد ، شهرستان های ، گچساران و کهگیلویه ( دهدشت) رتبه های دوم و سوم را کسب نمودند.
سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک به فرهنگیان این شهرستان افزود : مدیریت خوب فرماندار بویراحمد به عنوان رئیس شورا و ایجاد فضای همدلی و همچنین تلاش های اعضای شورا باعث این موفقیت شده است.
”سید نظام مرادی گفت : شورای آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد به منظور تحقق مشارکت و نظارت مردم در امر آموزش و پرورش و بهره‌گيرى از کليه منابع و امکانات، جهت تأسيس، توسعه و تجهيز فضاهاى آموزشى و پرورشى و تسهيل در فعاليت‌هاى اجرائى تشکيل گردیده است.
مرادی افزود : شورای آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد در راستای تحقق اهداف و دستورالعملهای شوراها ،زیر نظر فرمانداری سخت کوش و تلاشگر و مدیرآموزش و پرورش توانمند (هاشمی) و با برنامه توانسته درسال 95 عنوان مقام اول شوراهای استان را بعد از حدود6سال به خود اختصاص دهد و این میسر نمی شد جز باتلاش و پیگیری اعضا محترم شورا.
وی گفت : این شورا در سال 95 بیش از 110مصوبه در زمینه های آموزشی و پرورشی و اداری-مالی-پرورشی-فضا-تجهیزات-اجرایی-حقوقی و.....داشته، که از این تعداد بالاتر از82 مصوبه اجرایی و تحقق پیدا کرده است.
 
روز پایانی و هدیه مدیریت خوب فرماندار برای فرهنگیان بویراحمد
 
ابتکار خوب فرماندار
مرادی با اشاره به ابتکار دوسال اخیر فرماندار بویراحمد در بازدید مشترک با آموزش و پرورش شهرستان افزود : یکی از مهمترین شاخصهای و عملکرد شورای آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد،بازدیدهایی بوده که فرماندار محترم با همراهی آموزش و پرورش و برخی دستگاه های دیگر در طول هر هفته حداقل یک روز از مدارس شهرستان و روستاهاهای اطراف داشته،که نتیجه این بازدیدها کمک بزرگی به رفع بسیاری از مشکلات مدارس بوده است.
وی در خصوص دیگر اقدامات افزود : دعوت از خیرین استانی و کشوری-جذب کمکهای ادارات ونهادها خصوصا در موضوع ساخت و تجهیز فضاهای آموزشی،برگزاری وشرکت در یادواره های شهدای فرهنگی و دانش آموزی- همکاری در برگزاری جشنهای مختلف مثل (جشن ستارگان-جشن برگزیدگان کنکوری-...)-همراهی در برگزاری مناسبتهای دهه فجر-هفته دفاع مقدس-بازگشایی مدارس و.....از مهمترین اقداماتی بوده که این شورا درسال 95 صورت گرفته است.

لازم به توضیح است تعداد اعضاء شوراى شهرستان بين 17نفرمی باشد که رياست شوراى آن با فرماندار و دبيرى آن برعهده رئيس اداره آموزش و پرورش شهرستان است.
 
روز پایانی و هدیه مدیریت خوب فرماندار برای فرهنگیان بویراحمد
 
روز پایانی و هدیه مدیریت خوب فرماندار برای فرهنگیان بویراحمد
 
روز پایانی و هدیه مدیریت خوب فرماندار برای فرهنگیان بویراحمد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار