رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور تشکیل قرارگاه رسانه‌ای در این استان را ضروری دانست.
کد خبر: ۵۴۶۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴ 02 January 2018

به گزارش تابناک : حسن افشار صبح امروز در همایش فعالان رسانه‌ای با محوریت بصیرت در رسانه  در سالن شهدای جنگل سپاه آمل با بیان اینکه رسانه بهترین کمک برای تبیین انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: اصحاب رسانه باید بر مبنی منویات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری در این نظام قلم بزنند.

وی با اشاره به اینکه یک رسانه انقلابی برای حفظ این انقلاب رسالتش را باید به دوش بکشد، افزود: رسالت رسانه‌ای به عنوان متولیان افکار مردم کمک برای تربیت آن ها هستند.

افشار، مهم‌ترین وظیفه رسانه را دروازه‌بانی و دیده‌بانی بر حفظ مبانی اسلامی دانست و گفت: با توجه به اغتشاشات اخیر ریشه  آن در واقع مردم نبودند که پرچمداری کردند بلکه هدایت شده کشورهای آل سعود و آمریکا بوده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران با تاکید بر اینکه امروز مهم‌ترین فعالیت رسانه‌ای تشکیل یک جبهه انسانی است، عنوان کرد: شهرستان آمل نیز با وجود جایگاهش در استان و کشور نیاز اساسی به قرارگاه رسانه‌ای دارد.

وی ادامه داد: مردم ما باید بدانند که دشمن به همه افکار و رفتارهای ملت را زیر ذره‌بین خود قرار می‌دهند و تبدیل به علیه ما به کار می‌برند.

افشار با بیان اینکه در گذشته نگاه دشمن بر علیه چیز دیگری بود اما امروز دوربین، خبر و قلم را به عنوان جنگ نرم بر علیه افکار مردم به کار می‌گیرند، بیان کرد: این دشمنان 37 مولفه برای نابودی نظام دست گذاشته و به فتنه‌گذاری می‌پردازند اما رسانه در جایگاه دیده‌بان نظام با استفاده از فرصت‌های نرم در مقابل آن ها باید گام بردارند.

رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران خاطرنشان کرد: با توجه به دست گذاشتن دشمن بر حوزه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی نظام، نیاز به یک وحدت رسانه‌ای است تا به اهداف ناب انقلاب اسلامی در دنیا دست یابیم.

 

 

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار