رئیس کمیسیون مالی شورای شهر قزوین:
رئیس کمیسیون مالی و اقتصادی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: مسؤولان سازمان‌های شهرداری قزوین باید تلاش کنند گزارش حسابرسی مشروط سازمان خود را اصلاح کنند و به حالت مطلوب برسانند.
کد خبر: ۵۵۱۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳ 13 January 2018

 به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، جلسه شورای اسلامی شهر قزوین با بررسی‌های لایحه‌های حسابرسی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری قزوین، سازمان خدمات طراحی‌ شهرداری قزوین و دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری قزوین در تالار این شهر برگزار شد.

رئیس کمیسیون مالی و اقتصادی شورای اسلامی شهر قزوین در این جلسه اظهار داشت: گزارش حسابرسی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری قزوین مشروط عنوان شده است و این موضوع در کمیسیون مالی و اقتصادی شورای اسلامی شهر قزوین مورد بررسی قرار گرفت.

فرج‌اله فصیحی‌رامندی با اشاره به اینکه چند مشکل در حسابرسی سازمان یاد شده وجود داشت که برای اصلاح آن‌ها به مسؤولان مربوطه ارجاع‌ شده است، ادامه داد: زیان سازمان فوق بیشتر از سرمایه آن بوده است و این وضعیت خوبی نیست و باید مسوولان سازمان تلاش کنند از این حالت خارج شوند.

وی اضافه کرد: در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین باید مدیرعامل شرکت حسابرسی شرکت کند و اگر نمی‌تواند کارشناسان خود را بفرستد که چنین چیزی محقق نشده به همین دلیل باید تذکرات لازم به آن‌ها داده شود.

رئیس کمیسیون مالی و اقتصادی شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به گزارش حسابرسی مشروط سازمان خدمات طراحی‌ شهرداری قزوین بیان کرد: مسؤولان مربوطه این سازمان باید تلاش کنند از این حالت خارج شوند و به وضعیت مطلوب برسند.

فصیحی‌رامندی به گزارش حسابرسی دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری قزوین اشاره کرد و گفت: وضعیت حسابرسی این دانشگاه مطلوب عنوان شده است که جای تقدیر از زحمات مسؤولان مربوطه دارد.

این مسؤول با اشاره به اینکه گزارش حسابرسی دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری قزوین در سال 93 مردود اعلام شده است، عنوان کرد: مسؤولان این نهاد با همتی که داشتند توانستند این وضعیت را به حالت مطلوب برسانند و مابقی سازمان‌های شهرداری هم باید این کار را انجام دهند.

یادآور شد: مسؤولان سازمان‌های شهرداری قزوین باید تلاش کنند گزارش حسابرسی مشروط سازمان خود را اصلاح کرده و به حالت مطلوب برسانند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین هم در ادامه بیان کرد: در پایان هر سال وضعیت مالی سازمان‌های شهرداری قزوین توسط شرکت حسابرسی رسمی کشور مورد بررسی قرار می‌گیرد و اگر عملکرد هر سازمان بیش از 50 درصد زیان داشته باشد، باید منحل شود.

حکمت‌اله داودی توضیح داد: هر سازمان شهرداری قزوین که حسابرسی آن مشروط گزارش شده است باید مسؤولان مربوطه برنامه‌ریزی کنند تا با برطرف کردن اشکالات موجود هزینه‌های خود را جبران کرده و از این حالت نامطلوب خارج شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار