فرماندار قزوین:
فرماندار شهرستان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 88 درصد سهمیه اشتغال برای این شهرستان در زیر بخش‌های مختلف محقق شده است.
کد خبر: ۵۵۱۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱ 13 January 2018

 به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، سیدعلی موسوی در آئین تجلیل از بهره‌برداران بخش کشاورزی شهرستان قزوین که ظهر امروز با حضور داوود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، بخشداران، معاونان، مدیران و بهره‌برداران بخش کشاورزی در محل مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: امسال برای استان قزوین 20 هزار نفر سهمیه برای اشتغالزایی در بخش‌های مختلف تعیین شده و سهمیه این شهرستان تا پایان سال، 6 هزار و 800 نفر بوده که تا دی ماه سال جاری 88 درصد تحقق پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه یکی از اساسی‌ترین مشکلات کشور، اشتغال برای جوانان است، ادامه داد: استان قزوین ظرفیت‌های مناسبی برای اشتغالزایی دارد بنابراین باید با تعامل و هماهنگی و وحدت مشکل اشتغال را مرتفع کنیم.

فرماندار شهرستان قزوین تصریح کرد: استان قزوین با داشتن دشت زرخیز قزوین ظرفیت مستعدی برای تولید محصولات کشاورزی و همچنین اشتغالزایی دارد که باید از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار