در 9 ماهه سال جاری صورت گرفت
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از برگزاری 19 هزار و 625 نفر ساعت دوره های آموزشی حضوری و 225 نفر ساعت دوره آموزشی مجازی ویژه کارکنان در 9 ماهه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۵۵۲۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۸ 14 January 2018

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین، اسماعیل مفرد بوشهری هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی را ترویج و ارتقای سطح علمی کارکنان دانست و گفت: در 9 ماهه ابتدایی سال جاری 19 هزار و 850 نفر ساعت دوره آموزشی حضوری و مجازی در حوزه مباحث شغلی، عمومی وفرهنگی و بهبود مدیریت برگزار شده است که از این میزان حدود 12 هزار و 702 نفر ساعت مربوط به دوره های آموزشی HSE بوده است.

وی افزود: در راستای ترویج فرهنگ HSE و آشنایی پیمانکاران مجری طرح‌های گازرسانی، امدادگران و گازبانان با مباحث بهداشت ایمنی و محیط زیست این دوره‌ها برگزار شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته برگزاری دوره‌های HSE، 65 درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین تصریح کرد: طبق نیازسنجی‌های انجام شده از کارکنان رسمی، قرارداد مستقیم و پیمانکاری و مطابق تقویم آموزشی این شرکت، برگزاری دوره‌ها و سمینارهای آموزشی در سال جاری به میزان 85 درصد تحقق یافته و امید است با بکارگیری روش‌های نوین بر اثربخشی این دوره‌ها بیش از پیش افزوده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار