در این خبر ضمن پیگیری برخی مشکلات آموزش و پرورش در حوزه  ی انتخابیه خود گلایه هایی هم  نسبت به عدم همکاری و هماهنگی برخی مدیران با خود داشته است که بنابر این گزارش وزیر هم دستور به فراخواندن مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد داده است.
کد خبر: ۵۶۰۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰ 02 February 2018
 کانال تلگرامی عدل هاشمی در خبری از دیدار این نماینده مجلس با وزیر آموزش و پرورش گزارش داده و در این خبر عدل هاشمی ضمن پیگیری برخی مشکلات آموزش و پرورش در حوزه  ی انتخابیه ، گلایه هایی هم  نسبت به عدم همکاری و هماهنگی برخی مدیران آموزش و پرورش با خود داشته است که بنابر این گزارش وزیر هم دستور به فراخواندن مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد داده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،کانال تلگرامی عدل هاشمی پور در تنظیم خبر آورده است : عدل هاشمی پور نماینده شهرستان های چهارگانه طی چند روز گذشته در یک نشست صمیمی با وزیر آموزش و پرورش دیدار و در خصوص حل مشکلات و چالش های آموزش و پرورش در حوزه انتخابیه خود گفت و گو کرد.
 
در پی دیدار عدل هاشمی با وزیر، مدیر کل به تهران فراخوانده می شود

براساس این گزارش در این دیدار یک ساعته نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از مشکلات فرهنگیان و دانش آموزان در شهرستانها و بخش های  تابعه حوزه انتخابیه خود بخصوص در حوزه زیرساخت ها، سوء مدیریت ها و مشکلات رفاهی گزارش مفصلی ارائه کرده است.

از جمله موارد مطروحه در حوزه رفاهی و زیر ساخت های آموزشی توسط نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی یکصد و پنجاه کامپیوتر و پروژکتو و تامین  میز و نیمکت  برای یکصد مدرسه سه کلاسه وشش کلاسه وامکانات و تجهیزات مورد نیاز درمانگاه فرهنگیان دهدشت مورد موافقت وزیر قرار گرفت ودستور اقدام صادر گردید.

عدل هاشمی پور در این نشست از رنج و مشقت های فراوان بخصوص در مناطق روستایی وزیر را مطلع؛ و از عملکرد، پیگیری ها و خدمت رسانی های خود به عنوان نماینده مردم در مجلس شورایی اسلامی موارد مهمی را ذکر کرد که وزیر آموزش و پرورش از همت و تلاش بی نظیر حاج عدل تقدیر نمود.

گفتنی است که: نماینده مردم از سیاسی کاری ها در حوزه آموزش به شدت انتقاد کرد و از عدم هماهنگی روسای آموزش و پرورش جهت حل مشکلات قشر زحمت کش فرهنگی و سرمایه های آینده یعنی دانش آموزان خبرداد.
 
در پی دیدار عدل هاشمی با وزیر، مدیر کل به تهران فراخوانده می شود

وزیر آموزش پرورش در این دیدار ضمن قدر دانی فروان از تلاش های بی نظیر و اهتمام نماینده کهگیلویه بزرگ به آموزش و پرورش از سوء مدیریت در برخی شهرستانها در عدم هماهنگی های لازم با نماینده مردم تعجب کرد و گفت:ما تمام تلاش و ظرفیت خود را برای کمک گرفتن به آموزش و پرورش بکار گرفته ایم و دست هرکسی که کمک کند را میبوسم لکن اگر مدیری این چنین در ارتباط گیری ضعیف است مشکل از خود اوست و باید این مسئله بررسی و معضلات و مشکلات چهار شهرستان کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده مرتفع گردد.

بطحایی وزیر آموزش پرورش پس از شنیدن سخنان و مشکلات موجود در حوزه آموزش و پرورش بخصوص در حوزه ستادی؛ دستور داده است مدیرکل آموزش و پرورش به تهران فراخوانده شود و در جلسه با حضور وزیر، عدل هاشمی پور و مدیرکل در جهت رفع دغدغه های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اقدام عاجل صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
حاج عدله. ..شیر نره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار