با حضور مدیر کل فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی استان؛
آیین افتتاحیه سی وششمین جشنواره فیلم فجر در دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه برگزار شد.
کد خبر: ۵۶۱۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴ 04 February 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، در این آیین رییس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی کهگیلویه با قدردانی از همراهی همه مدیران شهرستان اظهارداشت: اکران فیلم‌های جشنواره در سینما دهناد دهدشت سبب آشتی مردم بویژه دانش آموزان با سینما خواهد بود.

سید ایرج کاظمی با تشکر از دهبانی پور مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: با همت و پیگیری ایشان ‌کهگیلویه بعنوان تنها مرکز شهرستان های کشور میزبان ‌این‌ جشنواره ملی است.

وی ادامه داد: ما باید قدر داشته هایمان را بدانیم و به هنرمندان مان افتخار کنیم. سید ایرج کاظمی جو پویایی فرهنگ‌ در کهگیلویه را مدیون حمایت های فرماندار کهگیلویه دانست و افزود: در آینده نزدیک سینمای جوان در دهدشت راه اندازی خواهد شد.

فرماندار کهگیلویه نیز اظهار داشت: جشنواره‌ فیلم فجر رویداد مهم فرهنگی کشور است و اکران ‌فیلم های این جشنواره اتفاق مهم و مبارکی است که باید از این فرصت در پیشبرد مسایل فرهنگی شهرستان استفاده کنیم.

علی پوزش گفت: حسن تماشای فیلم‌ در سینما‌ ترویج فرهنگ اسلامی دربین ‌مردم ازطریق حس همکاری و گروهی است. وی افزود: نیازاست که ادارت‌ بصورت گروهی استقبال کنند.

امام جمعه دهدشت در سخنانی با تبریک ایام دهه فجر اظهارداشت: اداره ارشاد متولی فرهنگ است که وظیفه سنگینی در برابر دسیسه دشمنان دارد.

حسینی گفت: مدیریت فضای مجازی دیگر وظیفه مهم اداره ارشاد است که باید در برابر تلاش های دشمن در ضربه زدن ‌به ‌جوانان هوشیاری داشته باشد.

خبرنگار سید مصطفی گنجی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار