استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت: همایش پیاده روی حرکتی ارزشمند در معرفی پتانسیل و ظرفیت های استان قزوین است.
کد خبر: ۵۹۲۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷ 17 April 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،نشست شورای ورزش استان قزوین با ریاست استاندار و مسئولین دستگاه های اجرایی پیش از ظهر امروز، در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد.

عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در این جلسه اظهار کرد: همایش پیاده روی خانواده، استان قزوین حرکت بسیار ارزشمندی است چرا که چهار محور، نشاط مردم، تبلیغ ورزش همگانی ، تمرین مکرر دستگاه های اجرایی و اداری در فعالیت های جمعی و معرفی پتانسیل و ظرفیت های استان قزوین در رویداد ورزش همگانی است.

وی افزود: در این همایش باید مسیر پیاده روی کاملا برای شهروندان مشخص و تعیین شده باشد ضمن اینکه، صحیح است در ابتدای پیاده روی جایگاه پارکینگ ها هم همان طور را مورد توجه است به اندازه کافی وجود داشته باشد  به همین دلیل شایسته است، از اراضی اطراف دانشگاه آزاد به نحو احسنت بیشترین استفاده را برد تا شهروندان در این زمینه با مشکل روبرو نشوند.

این مقام مسئول بیان کرد: اطلاع رسانی باید در دو بخش دعوت مردم و انعکاس این همایش صورت پذیرد در این بین، صحیح است شهروندان زمانی که از همایش پیاده روی با خبر می شوند با ذوق و شوق و نشاط بیشتری در این مراسم حضور یابند تا این رویداد ورزشی بتواند انگیزه ای را در آنان ایجاد کند که همیشه به ورزش همگانی علاقمند باشند.

به گفته او،نظم و امنیت هم که توسط اداره کل نیروی انتظامی انجام می شود می تواند در زمانی که حدود دویست هزار نفر از مردم در این مراسم حضور دارند و سکنه ها خالی است امنیت آنان را تضمین کند.

زاهدی تصریح کرد: شهروندانی که در این همایش شرکت می کنند به آب و سرویس بهداشتی نیاز پیدا می کنند که این موضوع همانند مبحث ایمنی و سلامت مسیر و جایگاه  باید مد نظر قرار گیرد چون ممکن است برخی افراد به علت اینکه عادت به پیاده روی ندارند در این راه خسته شوند به همین خاطر، پیش بینی اوژانس و خدمات درمانی از دیگر ملزومات اهم همایش بزرگ پیاده روی است.

استاندار تاکید کرد: هر برنامه ای که قرار است در این همایش انجام پذیرد باید در جلسه و یا جلساتی مشترک با دستگاه ها صورت گیرد تا دقت نظر ، تعامل و همکاری به بهترین شکل به برگزاری این مراسم کمک کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار