رئیس پلیس راه قزوین:
رئیس پلیس راه قزوین گفت: با آغاز بارش های بهاری که از بامداد امروز آغاز شده، هم اکنون سطح راه های اصلی و فرعی این استان لغزنده گزارش شده است.
کد خبر: ۵۹۷۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴ 28 April 2018

سرهنگ نصرالله بیگلری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار تابناک قزوین،با اعلام این خبر افزود: پلیس راه همواره به رانندگان توصیه کرده تا هنگام رانندگی در جاده های بارانی و لغزنده با سرعت مطمئن حرکت کرده و از هرگونه توقف لحظه ای در حاشیه راه ها نیز خودداری کنند.


وی ادامه داد: رانندگان قبل از سفر همچنین باید نسبت به سلامت بودن سیستم فنی خودرو، چرخ ها، برف پاک کن ها و ترمزهای خود اطمینان کامل داشته و در طول سفر نیز از هرگونه سبقت ناگهانی اجتناب کنند. 


بیگلری، رعایت فاصله طولی با خودرو مقابل، سالم بودن برف پاک کن ها، روشن کردن گرم کن های برقی شیشه عقب خودرو جهت از بین بردن بخار شیشه، رعایت کردن سرعت مجاز و استفاده از چراغ های مه شکن هنگام گرفتگی مه در جاده را از دیگر نکات ایمنی هنگام بارندگی از سوی رانندگان برشمرد.


رئیس پلیس راه استان قزوین توضیح داد: خوشبختانه با رعایت مسایل ایمنی در جاده ها، طی 24 ساعت گذشته به جز چند سانحه خسارتی، هیچ حادثه منجر به فوتی در سطح راه های اصلی و فرعی استان گزارش نشده است. 
وی، ترافیک را در سطح جاده های این استان عادی و روان اعلام کرد و افزود: پلیس راه قزوین با آمادگی کامل خود، جهت هرگونه خدمات امدادی و انتظامی به مسافران و رانندگان به صورت شبانه روزی آماده است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار