مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین:
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت:با تاکیدی که استاندار در استفاده از ظرفیت جوانان دارند ما نیز در صدد هستیم تا از این پتانسیل استفاده کرده و بهره ببریم.
کد خبر: ۶۰۱۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳ 06 May 2018

به  گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،عباس علایی مقدم مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین در اختتامیه ششمین جشنواره حضرت علی اکبر که شب گذشته در تالار تاج برگزار شد اظهار کرد: با پایان یافتن جشنواره حضرت علی اکبر(ع) جوانان  شاخص استان معرفی می شوند چرا که این حرکت می تواند بخشی از توانمندی های این قشر را به نمایش بگذارد.

وی اضافه کرد: با تاکیدی که استاندار در استفاده از ظرفیت جوانان دارند ما نیز  در صدد هستیم تا از این پتانسیل استفاده کرده و بهره ببریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین تصریح کرد: در این هفته بیش از ۶۰ برنامه متنوع توسط اداره جوانان و سازمانهای مردم نهاد پیش بینی و اجرا شده است.

علایی مقدم یادآورشد: در شش شهرستان از  ۱۰۰ جوان برتر تجلیل شد و امشب از ۲۷ جوان برتر استان تجلیل می شود که به طور کلی، از ۱۲۷ جوان تجلیل خواهیم کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین بیان کرد: در برنامه های هفته جوان چهار رویکرد مورد توجه بود و ابتدا پیشوازی از کنگره سه هزار شهید استان در اولویت قرار گرفت تا یاد شهدا هرگز فراموش نشود و در کنار آن برنامه های محیط زیست و صرفه جویی در مصرف آب در اولویت قرار گرفت و با محور قرار دادن حجاب درصددیم از حجاب جوان برتر هم تقدیر کنیم.

وی بیان کرد: مراسم پیاده روی خانوادگی در قزوین با حضور گسترده جوانان برگزار شد و شور و نشاط جوانی به نمایش درآمد.

در این مراسم به مناسبت هفته جوان از ۲۷ جوان برگزیده استان قزوین تجلیل به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار