اکبری تباردر ادامه این گفتگو سعی می کند اقدامات شهرداری را به نام شورا مصادره کند . بی آنکه گزارشی از عملکرد شورای شهری بگوید  که یک سال از عمر آن می گذرد. او حتی اشاره ای به وظایف ذاتی شورا هم نکرده است انگار شورا تریبون شهرداری شده است.
کد خبر: ۶۱۲۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶ 28 May 2018

آنچه در زیر آورده شده است از سری یاد داشت های مخاطبان است که عینا درج می شود و تابناک کهگیلویه و بویراحمد آن را تایید یا تکذیب نمی نماید شما هم می توانید نظر خود را در خصوص این مطلب بیان کنید.
اظهارات "اکبری تبار" در شان شورا ،شهرداری و مردم نبود
عضو شورای شهر یاسوج در اظهار نظری عجیب از مسئولان استانی خواسته است استعفا دهند.اینکه یک شهروند از مسئولان بخواهد استعفا بدهند موضوع غیر متعارفی نیست اما دلایل طرح چنین درخواستی آنچنان بی ربط و غیر منطقی است که هیچگونه ارتباطی نمی توان بین موضوع و نتیجه گیری (یعنی استعفا) ایجاد کرد.
او گفته است:" سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر این شهرداری یاسوج بود که با نصب بنرهای تبلیغاتی این روز را گرامی‌داشت و خیلی از ادارات از این کار سر باز زدند."
حال این سوال مطرح است آیا شهرداری برای نصب بنر در این شهر کاری بیشتر از وظیفه اش انجام داده است و اصلا اگر شهرداری بنر نصب نکند چه کسی باید این کار را انجام دهد؟ و آیا نصب بنر در شهری که  سر و رویش مملو تبلیغ و تابلو است می تواند تاثیر گذاری لازم را داشته باشد؟
اکبری تبار در ادامه می گوید:اگر شهرداری یاسوج یک روز در شهر فعالیت نکند، سنگ روی سنگ بند نمی‌آید از آن طرف مسوولان هیچ توجهی به برنامه‌ها و خدمات این نهاد مردمی نمی‌کنند.اگر مسوولان نمی‌توانند، رها کنند و استعفا دهند."
چنین اظهار نظری آن هم توسط یکی از اعضای شورای شهر اگر صحت داشته باشد تکلیف بسیاری از اقدامات در این شهر روشن می شود. مردم برای هر قدمی که در این شهر بر می دارند عوارض و مالیات و هزاران هزینه به حساب شهرداری واریز می کنند تا دقیقا سنگ روی سنگ بند شود. اتفاقا اگر کسی باید در این زمینه حساب پس دهد شهرداری است که بسیاری از وظایف محوله اش را که اتفاقا هزینه آن را هم دریافت کرده ،انجام نداده است.و اگر کسی باید استعفا بدهد این اعضای شورای شهر هستند که نتوانسته اند تاکنون قدمی برای این شهر بردارند که بتوان به صراحت ادعا کرد وجودشان  با عدمشان  تفاوتی برای شهر داشته اشت.اینکه آقای اکبری تبار در این اظهار نظر منت موضوعاتی را بر سر مردم و مسئولان گذاشته که دلایل ایجاد سازمانی به نام شهرداری است بسیار عجیب و غیر کارشناسانه است .
در بخش دیگری ازاین گفتگو آمده است :"علی‌رغم دعوت از مسوولان در برنامه‌های شهرداری یاسوج اما آنان از حضور خودداری می‌کنند. چندین بار از استاندار و معاونین وی برای حضور در جلسات دعوت شده، اما به برنامه‌های شهرداری یاسوج نمی‌آیند و این در حالی است که شهرداری یاسوج اگر زباله‌های استانداری و یا فرمانداری را جابجا نکند، در وضعیت بدی قرار می‌گیرند."
در واقع بدترین بخش ماجرا همین است که یک مسئول برای اثبات ادعاهایش از ادبیاتی استفاده می کند و پای مسائلی را به میان آورد که نه در شان جایگاهی به نام شورا و شهرداری و نه مردم است.آیا به روی آوردن موضوع جایجایی زباله ها تنها راه حلی است که عضو شورای شهر می تواند با استفاده از آن مسئولان را به مشارکت و همکاری دعوت کند که البته این موضوع بعد دیگری هم دارد که آقای اکبری تبار به آن توجه نداشته اند. و آن هم این است که جابجایی زباله ها تنها کاری است که از دست شهرداری بر می آید اگرچه او خواسته از شهرداری دفاع کند اما متوسل به پیش پا افتاده ترین موضوعی شده است که احساسات مردم شهری که عنوان پایتخت طبیعت را یدک می کشند را جریحه دار می کند.
اکبری تباردر ادامه این گفتگو سعی می کند اقدامات شهرداری را به نام شورا مصادره کند . بی آنکه گزارشی از عملکرد شورای شهری بگوید  که یک سال از عمر آن می گذرد. او حتی اشاره ای به وظایف ذاتی شورا هم نکرده است انگار شورا تریبون شهرداری شده است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
بابک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
درودبراکبری تبار،اتفاقا نقدهای شمامغرضانه بوده ،حالاتوچرا زودموضع میگیری وعیناحرفهایی میزنی که مثلا وظیفه شهرداری مسائل مبتدی است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
منم با بابک موافق هستم به نظرم حق با اکبری تبار هست
مسئولان واقعا هیچ گونه کاری نمی کنند همکاری هم ندارند
مطلع از اوضاع
|
United States
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
انصافاً اگه من جای دیگر اعضای شورا بودم یه بیانیه می دادم و می گفتم ما اعضای شورا از سخنان نسنجیده اکبری عذرخواهی می کنیم!
آخه شأن شورا را باید حفظ کرد
هر کی از راه می رسه نسنجیده یه مصاحبه می ده که به اسم شورا هم تموم میشه
ناشناس
|
France
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
کاش تو شورای شهر یاسوج دو نفر دیگه مثل حاج دهراب پور می بود
هر چه به سخنان و مواضع اعضای شورا نگاه می کنم کمتر صداقت می بینم
هر کاری می کنم نمی توانم بپذیرم به فکر شهر هستند همش احساس میکنم فقط دنبال منافع شخصی هستند
تارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
واقعا این حرفا رو زده؟ آخه آشغال بردن شهرداری چه ربطی به شورا داره؟ واقعا متاسفم برای خودمون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
مورچه خودش چیه کله پاچش چی باشه!
سید علی خامنه ای عشق است
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
اتفاقا آقای اکبری کاملا صحیح میفرمایند جناب استاندار میخواهند فقط حرف خودشون چون بالاترین مقام اجرایی دولت هست به کرسی بنشیند ولو اگر هم اشتباه باشد خداوکیلی مگه سخنان این بنده خدا غیر از این هست چرا مسولان دعوت سوم خرداد را نپذیرفتند و شرکت نکردند جناب استاندار و مابقی مدیران ارشد که دعوت شدند چطور اگه برا بیلبورد چسپاندن به اسمشان در مادوان بود با کله تشریف می‌بردند اما چون میبینن شورا داره کارشون را برا مردم و آبادانی شهر تو سطح شهرداری زحمتکش کلیه پرسنل و واحداها انجام میده میخوان نتوانند دید.
چراغ راه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
یعنی واقعاً اینا انتظار دارن استاندار بیاد جلساتشون
عجب انتظاری دارن ، این مثل این هست که شورای شهر قلعه رئیسی اعتراض کنه چرا استاندار به جلسمون نیومد
مشخصه خیلی خودشون را تحویل می گیرند
بابا برید به چسبید به همون رسانه های خاصتون هر روز یه مصاحبه بدین که مردم را از موضوع ناتوانیتون در اداره شهر گمراه کنید
استاندار به جلسه نیومد !!!ه‍ه‍ههههههه بشین بابا تو هم
گپ گپو هم نزن
استاندار به جلسمون نیومد!!! ههههه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
کاملادرست فرمودندهرچه ماداریم ازشهداداریم چرا این روزتوسط دیگرارگانها به فراموشی سپرده می شودآیاواقعا این روز روزبی ارزشی است
امیرگزلو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
شهردار یاسوج به درد مدیریت کوچک هم نمیخوره تا چه رسد به شهرداری
خ م
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
اتفاقا شهردار را اگر اعضا ی شورابگذارند تجربه دارند.متاسفانه اعضای شورا فقط دنبال منافع خود وخویش وپلکا ن برای صعود هستند.انهایی که رای خود رابه پروانه ساختمان وشغل فروختند هم نفع نسبی برده اند .پس خودرا مقصر واقعی بدانید نه شهردار مجرب وباسابقه35 سال مدیریت ,که تازه به دورا ن ر سیده پول پارو کن هاوبچه ها.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار