مدیرکل امور بانوان و خانواده در شورای فرهنگی و اجتماعی بانوان:
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گفت: بهره مندی از توانمندی بانوان در پست های مدیریتی بدون جهت گیری سیاسی دنبال می شود.
کد خبر: ۶۱۴۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲ 02 June 2018

بهره مندی از توانمندی بانوان، بدون جهت گیری سیاسی دنبال می شود

 به گزارش تابناک قزوین،معصومه مرادیان در نشست شورای فرهنگی و اجتماعی بانوان قزوین که با حضور استاندار برگزار شد،اظهار کرد: با حمایت جدی استاندار محترم در 6 ماه اخیر شاهد تحولات ارزنده و موثردر حوزه نیمی از جمعیت استان و سپردن مسئولیت ها  و جایگاههای تصمیم گیری ومدیریتی به بانوان بودیم.


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری افزود: هره مندی از توانمندی بانوان در پست های مدیریتی  بدون جهت گیری سیاسی دنبال می شود و شورای فرهنگی و اجتماعی زنان با تمام توان به دنبال ارتقای جایگاه این قشر در استان بدون هرگونه جهت گیری سیاسی است.


به گفته وی، با گزارشات دریافت شده خوشبختانه دستورالعمل رییس جمهوری مبنی بر اختصاص30 درصد از پست های مدیریتی به زنان تا حد زیادی در استان محقق شده است.


مرادیان بیان کرد: بر همه ما روشن و آشکار است که استاندار قزوین در راه ارتقای جایگاه زنان گام‌های شایسته ای برداشته و دشواری های زیادی را به خاطر وجود تابوهایی که در مقابل حضور زنان در عرصه های مدیریتی بوده را تحمل کرده است.


مرادیان بیان کرد: در مجموعه شورای فرهنگی و اجتماعی بانوان چهار کمیته شامل حقوقی، کارآفرینی و کسب و کار، ورزش و سلامت و رسانه تشکیل شده و چند کمیته دیگر نیز در حال تشکیل است.


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فعالیت های این کمیته ها را خوب ارزیابی کرد و اضافه کرد: هدف از تشکیل این کمیته ها ورود به عرصه عملی و اجرایی کردن تمام تصمیمات در حوزه زنان است.


مشاور استاندار ادامه داد: با توجه به اینکه مبادی ورود به مسیر توسعه در هر کشوری مشارکت زنان در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی است در کشور واستان نیز از این موضوع بهره مند هستیم که به دور از هرگونه شائبه انتفاع مالی و فارغ از مسایل جناحی با تمام توان خود برای ارتقای وضعیت جامعه زنان تلاش های موفقیت آمیزی شده است.


وی افزود: امیدواریم در ادامه نیز فشارهای سیاسی که ناشی از نگاه محدود برخی از افراد است، استاندار را از ادامه این مسیر در دوران شکوفایی زنان در عرصه های مختلف بازندارد.


در ادامه این نشست مسئولان کمیته های چهارگانه شورای فرهنگی و اجتماعی بانوان استان قزوین دیدگاه ها و گزارشی از اقدامات و برنامه های کمیته خود ارائه کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار