دادستان قزوین خبر داد:
دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: اجناس و کالاهای احتکارشده کشف شده در انبارهای استان قزوین در چند فروشگاه مطمئن شهر قزوین توزیع می‌شود.
کد خبر: ۶۴۶۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶ 23 August 2018

ورود بالغ بر100 میلیارد تومان کالای احتکار شده به بازار قزوین

به گزارش تابناک قزوین، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی در حاشیه بازدید از توزیع نخستین محموله از کالاهای مکشوفه انبارهای احتکار در قزوین اظهار کرد:  یک هزار میلیارد ریال کالای احتکار از امروز وارد بازار قزوین می شود.

 
وی افزود: قاطعیت و سرعت در بحث مبارزه با احتکار کالا و همچنین توزیع آن بین مردم مورد امنیت بوده است و پیگیری می‌شود.
 
دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین توضیح داد: با کمک و همراهی در وهله نخست مردم و سپس سازمان اطلاعات سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین و اداره کل تعزیرات حکومتی استان چیزی در حدود یک هزار میلیارد ریال تاکنون کالاهای مختلف از لوازم خانگی گرفته تا مواد خوراکی و شوینده از انبارهای استان قزوین کشف شده است.
 
صادقی‌نیارکی بر توزیع کالاهای احتکار شده مکشوفه از سوی مسؤولان استان قزوین تاکید و اضافه کرد: محتکران باید هر چه سریع‌تر نسبت به ورود کالاها و اجناس خود به بازار اقدام کنند تا مردم در این شرایط اقتصادی، به زحمت نیفتند.
 
وی بیان کرد: تیم‌های پیگیری و برخوردکننده 24 ساعته و شبانه‌روز در حال رصد و کشف انبارهای احتکار و برخورد و دستگیری متخلفان و محتکران هستند.
 
این مقام قضایی تصریح کرد: با توجه به بازدیدهای صورت گرفته، کشفیات محتکران به سمت انبارهای مسکونی، گاوداری و مراکز صنعتی سوق یافته است.
 
دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین عنوان کرد: از مردم تقاضا می‌شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با شماره تلفن‌های 124، 110 و 114 تماس گرفته و موضوع را اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار