رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین :
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین از اعزام بیش از 65 گروه جهادی در تابستان امسال به مناطق محروم خبر داد.
کد خبر: ۶۴۷۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹ 26 August 2018

اعزام بیش از 65 گروه جهادی به مناطق محروم

به گزارش تابناک قزوین،حمیدرضا اله‌بداشتی با اعلام این خبر افزود: در تابستان امسال بیش از 66 گروه جهادی اعم از بسیجیان محلات، کارمندان، دانشجویی، طلاب، رسانه و مهندسین به مناطق محروم اعزام شده و یا می‌شوند.

 
وی اظهار کرد: در تابستان امسال 2 هزار 635 نفر در قالب 131 حلقه صالحین برای فعالیت‌های عمرانی، خدماتی، فرهنگی و سلامت در اردوهای جهادی شرکت کردند.
 
اله‌بداشتی تأکید کرد: همچنین 704 نفر از بسیجیان مساجد و محلات در قالب 50 گروه جهادی در اردوهای 7 روزه بسیج سازندگی شرکت کرده و برای ارائه خدمات عمرانی، بهداشتی، آموزشی و فرهنگی در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته استان حضور پیدا کردند.
 
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین با بیان اینکه اردوهای 3 روزه بسیج سازندگی ویژه بسیجیان مهندس کشاورزی، مهندسین عمران، صنعت و همچنین هنرمندان در استان برگزار می‌شود، اضافه کرد: 81 نفر از بسیجیان این اقشار در اردوهای جهادی تابستان مشارکت داشته‌اند.
 
وی همچنین از برگزاری اردوهای 10 روزه بسیجیان دانشجو و طلاب نیز در استان خبر داد و عنوان کرد: بیش از 369 نفر از بسیجیان طلاب و دانشجو در قالب 6 گروه جهادی در تابستان امسال به مناطق محروم اعزام شده‌اند.
 
این مسئول با بیان اینکه گروه‌های جهادی در استان آماده خدمات‌رسانی به مناطق محروم هستند، بیان کرد: حمایت مسئولین استان از این گروه‌ها می‌تواند توسعه استان را تسریع ببخشد.
 
اله‌بداشتی یادآور شد: این اردوها از ابتدای تیرماه آغاز شده و تا 15 شهریور ادامه خواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار