مسئول کانون بسیج رسانه نکا از میزبانی این شهرستان برای برگزاری مراسم تجلیل از فرزندان شهدای مدافع حرم مازندران در ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد.
کد خبر: ۶۸۵۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۴ 28 November 2018

شهیدخبر: «حسین زحمتکش» مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان نکا ، با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم این کانون ترویج و تشویق حرکت‌‌های ایثارگرایانه فرهنگی انقلابی است، اظهار داشت: حرکت‌هایی که موجب ایجاد یک جریان رسانه‌ای در شهرستان و استان می‌شود مورد رصد بسیج رسانه است.

زحمتکش شهدای مدافع حرم را پیش قراولان عرصه دفاع از کیان نظام و انقلاب دانست و گفت: فرزندان شهدا نیز میراث دار این حرکت بزرگ هستند که باید جهت تکریم و تجلیل از آنها برنامه هایی در خور سن و سالشان تهیه و به اجرا رساند و نباید این کودکان را از محدوده سنی خود خارج کرد.

این مسئول با اشاره به مراسم جشنی که اخیرا برای فرزندان شهدای مدافع حرم نکا در یکی از مهد کودک‌های این شهرستان برگزار شد، عنوان کرد: چندی پیش مطلع شدیم گروه رسانه‌ای در مهد کودکی که فرزندان شهدای مدافع حرم شهرستان نکا حضور دارند اقدام به مستندسازی از فرزندان شهدا می‌کنند که بیان برخی پرسش ها از این کودکان موجب رنجش و ناراحتی آنها شد از این رو کانون بسیج رسانه نکا که یک نهاد تراز انقلاب اسلامی است برای جبران این حرکت نادرست ورود پیدا کرده و با برپایی جشن خشنودی این کودکان عزیز و همسران شهدا را موجب شد.

مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان نکا متذکر شد: با توجه به بازخورد خوب این برنامه که همراهی هنرمندان نام آشنای صدا و سیمای مازندران را نیز به همراه داشته است در دهه فجر در قالب استانی و تجلیل از فرزندان تمامی شهدای مدافع حرم مازندران در شهرستان نکا برگزار خواهد شد که در حال رایزنی با نهادهای شهرستانی و استانی برای ایجاد بسترهای تحقق این مهم هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار