مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین:
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین از ۱۰۸هزار و۵۵۷ سفر در پایانه مسافربری شهرداری قزوین در ۹ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۶۹۵۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰ 27 December 2018

از پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین 108 هزار سفر انجام شد

علی محمدحسینی در گفتگو با تابناک قزوین بیان کرد: بیش از ۱۰۸ هزار سفر از پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین صورت گرفته است که ۱۲ هزار و ۷۳۱ سفر از طریق اتوبوس، ۸۶ هزار و ۸۰۵ سفر از طریق مینی بوس و سواری کرایه‌های برون شهری مجاز و ۹ هزار ۲۱ سفر به صورت دربستی صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: بیش‌ترین تقاضای سفر در این مدت مربوط به شهرهای شمال، مشهد، اصفهان، شیراز، تهران، اهواز و کرمانشاه بوده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین با اشاره به وجود امکانات مختلف رفاهی در پایانه‌های مسافری از جمله اتاق مادر و کودک، سرویس بهداشتی، سالن انتظار و مجموعه غرفه‌های تجاری که محصولات و کالاهای موردنیاز مسافران را در پایانه‌ها ارائه می‌کنند، افزود: در صورت مشاهده هرگونه مشکل و کمبود، مسافران می‌توانند با مراجعه به مدیریت داخلی ترمینال شکایت خود را ارائه دهند و با شماره تلفن ۳۳۵۵۱۲۲۵ و شماره پیامک ۳۰۰۰۶۰۴۴۵۵۱۲۲۵ با مسئولان پایانه‌ها مشکلات خود را در میان بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار