دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین اظهار کرد: صدا و سیما باید قبل از تدوین هر برنامه درخصوص بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تحلیل خود را براساس نیازسنجی و مساله شناسی مخاطبان مخصوصا رقبای خود ارائه کند.
کد خبر: ۷۰۲۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷ 13 January 2019

صدا و سیما با توجه به نیاز مخاطبان به تولید محتوا اقدام کند 

به گزارش تابناک قزوین، به نقل از روابط عمومی استانداری، نصرت اله علیرضایی روز شنبه در ستاد اجرایی نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور مدیران استان و به ریاست استاندار در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد، بیان کرد: هر برنامه ای که بخواهیم در رسانه ملی و یا هر سیستم و سازمانی در رابطه با انقلاب اجرا و عملیاتی کنیم باید یک تحلیلی از شرایط و وضعیت موجود داشته باشد.
علیرضایی عنوان کرد: صداوسیما باید از میزان و درصد مخاطبان خود در مقایسه با رسانه های رقیب مثل ماهواره،اینستاگرام و تلگرام تحلیل داشته باشد و اگر به این فضا توجه نشود برنامه ها به صورت تکراری روی آنتن خواهند رفت.
مدیر روابط عمومی استانداری قزوین افزود: در حقیقت جامعه از یک تکثر سیاسی،فرهنگی و اجتماعی برخوردار است و رسانه ملی باید در برنامه ریزی های خود به این تکثر توجه کند.
وی خاطر نشان کرد: انتظار می رود صداوسیما ویترین تکثر موجود در جامعه باشد تا باعث جذب مخاطبان به سمت برنامه های خود شود.
دبیر شورای اطلاع رسانی استان اظهار داشت: پیشنهاد می شود صداو سیما در آستانه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با برگزاری تریبون های آزاد در میدان های شهر به صورت غیر رسمی و حتی بدون لوگوی صدا و سیما و تهیه گزارش های زنده و مردمی اقدام کند تا مخاطبان پیام و مطالبات خود را در این برنامه ها پیدا و از آن استقبال کنند. از سوی دیگر پیشنهاد می شود به جای برنامه های رسمی و مدیرمحور صداوسیما با استفاده از ظرفیت جوانان،احزاب، سازمانهای مردم نهاد و رسانه ها برنامه هایی را تولید و پخش کند که نمایندگان اقشار و گروه های مختلف بتوانند دیدگاه ها و تحلیل های خود را از دستاوردها و خدمات انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته بیان کنند.
علیرضایی خاطرنشان کرد: اگر مردم صدای خود را در این برنامه ها پیدا کنند قطعا تمایل و گرایش به سمت رسانه های خارجی کمتر خواهد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار