مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین اعلام کرد؛
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین از تحقق 123 درصدی آموزش های مهارتی در بخش دولتی طی سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۷۳۳۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲ 10 April 2019

تحقق 123 درصدی آموزش های مهارتی در بخش دولتی طی سال 97

به گزارش تابناک قزوین، منصور جلیلوند مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین، عنوان کرد: در سال گذشته 2 میلیون و 468 هزار و650 نفرساعت آموزش های مهارتی در بخش دولتی ارائه شده است.

وی افزود: آموزش های مهارتی ارائه شده در بخش دولتی شامل آموزش در مراکز ثابت دولتی، سیار شهری، زندان، پادگان، مناطق روستایی، کارگاه جوار دانشگاه ، صنایع و صنوف، سیار شهری و سکونت گاههای غیررسمی، مهارت آموزی در محیط کار واقعی، معلولین، معتادین بهبود یافته و سایر تفاهمنامه های منعقده می باشد. 

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین خاطرنشان کرد: تعداد 14 هزار 716 نفر افراد آموزش دیده در سال گذشته، تعداد 11 هزار و 605 نفر از این افراد مردان و 3 هزار 111 نفر را زنان تشکیل می دهند.

جلیلوند گفت: آموزش‌های مهارتی یکی از ابزار‌های مورد نیاز برای توسعه اشتغال در سطح جامعه و توانمند‌سازی نیروی انسانی با استفاده از این آموزش‌ها امکان‌پذیر مي باشد.

وی تصریح کرد: قزوین یکی از استان‌های صنعتی در سطح کشور تلقی می‌شود که ارتقای سطح مهارتی افراد برای اشتغال در بخش‌های صنعت امری مهم و ضروری تلقی می‌شود در اين راستا این استان همه ساله با تمام توان نسبت به ارایه آموزش‌های مهارتی به متقاضیان ارائه می گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار