فرمانده انتظامی بوئین زهرا از دستگیری ۳ نفر سارق احشام در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۳۶۴۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳ 20 April 2019

انهدام باند حرفه ای سارقان احشام دربوئين زهرابه گزارش تابناک قزوین، سرهنگ " حسين عليان نژادي " گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در بخش "دشتابي" این شهرستان، کارگروه ویژه ای برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در پلیس آگاهی شهرستان تشکیل و موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامي شهرستان بويين زهرا ادامه داد: پس از اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی و گشت های مضاعف و مراقبت های نامحسوس ماموران پليس آگاهي موفق به کشف سر نخ هایی از سارقان شده و با انجام تخقیقات و بررسی های لازم چند سارق حرفه ای را شناسایی کردند.

 

وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی با شناسایی مخفیگاه سارقان در یکی از روستا های شهرستان بوئین زهرا با هماهنگي قضايي در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه 3 نفر را دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان بوئين زهرا منتقل کردند.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: متهمان در بازجویی فنی ماموران به 2 فقره سرقت احشام در سطح شهرستان بوئين زهرا اعتراف و تعداد 8 راس گوسفند سرقتی از سارقان کشف و تحویل مالباختگان شد.

 

سرهنگ عليان نژاد در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست: هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار