نماینده ولی فقیه در استان قزوین:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: باید با نگاه اسلام ناب محمدی(ص)، شیعه اهل بیتی(ع) و علوی، تعامل درست و رفتار فاطمی، فرهنگ اهل بیت (ع) را ترویج کرد
کد خبر: ۷۶۴۵۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹ 21 July 2019

باید با نگاه اسلام ناب محمدی و رفتار فاطمی، فرهنگ اهل بیت را ترویج داد

به گزارش  تابناک قزوین ، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار با خادمان امام رضا(ع) که در قالب کاروان زیرسایه خورشید به مناسبت دهه کرامت انجام شده است، بیان کرد: حضرت معصومه (س) و حضرت احمد بن موسی (ع) مفسر هجرت رضوی بوده اند و به همین خاطر ایران کشور اهل بیت(ع) شد.

وی ادامه داد: حضرت معصومه(س) با سفر به ایران، علل هجرت امام رضا(ع) که بحث امامت و ولایت بود را تبیین کردند.

امام جمعه قزوین با بیان این که امیدواریم خادم بودن امام رضا(ع) و نشر فرهنگ رضوی در فرهنگ و شخصیت، قیامت و دنیای مان را آباد کند، افزود: باید مراقب رفتارهایی که هدف آن ها تقابل بین مسلمانان است، باشیم.

وی با اشاره به این که از نگاه امام علی(ع) آبادانی دل با ذکر محقق می‌شود، تصریح کرد: همه ائمه اطهار(ع) اهل ذکر بوده اند و زمانی که از ائمه سخن گفته می شود، در واقع مشغول ذکر آن بزرگواران هستیم.

آیت‌الله عابدینی ادامه داد: با توجه انجام فعالیت‌های مؤثر فرهنگی خادمان حرم مطهر رضوی و برنامه های کاروان زیرسایه خورشید، امیدواریم شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی نظیر طلاق و افزایش حضور مردم در مساجد و نمازهای جمعه باشیم.

لازم به یادآوری است، خادمان حضرت امام رضا(ع) به منظور شرکت در برنامه های کاروان زیرسایه خورشید به مناسبت دهه کرامت به استان قزوین سفر کرده اند.
کاروان زیرسایه خورشید از سیزدهم تا بیست و چهارم تیر ماه جاری میزبان دلدادگان حضرت رضا(ع) در بخش های مختلف استان قزوین خواهد بود.

بزم نور، آغوش پدرانه، کاوران عشق، دستان شکوفاگر، تکریم خدمتگزاران، خانواده رضوی، خدمتگزار مومنان، دلدادگان رضا، یاران آفتاب و… از جمله عناوین برنامه های در نظر گرفته شده در ایام دهه کرامت به شمار می رود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار